آرشیو پنجشنبه ۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۳۱۸۲
بازار دیجیتال
۲۵

فارسی نویسی با ویندوز فون

دنیای اقتصاد- اکثر کاربران گوشی های تلفن همراه هنگام تایپ فارسی با گوشی هایشان با مشکل زیادی روبه رو هستند، اما این مشکل در گوشی هایی با سیستم عامل ویندوز فون بیشتر است و در واقع اکثر کاربران گوشی های هوشمند با سیستم عامل ویندوز، هنگام تایپ به زبان فارسی مشکلات زیادی دارند. اگر شما هم از کاربران این سیستم عامل هستید و به دنبال راهی برای تایپ آسان فارسی هستید، پیشنهاد می کنیم اپلیکیشنPersian Type را روی گوشی خود نصب کنید. با این اپ مشکل تایپ فارسی شما حل خواهد شد.

با کمک این نرم افزار شما می توانید به راحتی و تنها با فشردن دکمه ای EN | FA زبان تایپ خود را از فارسی و انگلیسی تغییر دهید و به هر 2 زبان تایپ کنید. امکان کپی گرفتن از کلمات، استفاده از شکلک های متنوع، پشتیبانی از اعراب و علائم مهم ریاضی، امکان ارسال پیام کوتاه، ایمیل و جست وجو در وب به صورت مستقیم، امکان قطع صدای فشرده شدن کلیدها، ذخیره متن تایپ شده درصورت عدم استفاده، شمارشگر تعداد حروف و پیامک ها و... از ویژگی های اصلی Persian Type است.

این اپلیکیشن روی گوشی هایی با سیستم عامل ویندوزفون نسخه 5/7 و بالاتر قابل نصب است. Persian Type را می توانید به صورت رایگان از طریق سایت www.windowsphone.com دریافت کنید.