آرشیو یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۴۳
ورزشی
۲۱

خبر

ساخت استادیوم اختصاصی بیس بال با مشارکت موسسه ایتالیایی

علیرضا ادیب رئیس انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان با «ریکاردو فراچری» رئیس ایتالیایی فدراسیون جهانی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار که در حاشیه کنگره جهانی در شهر «حمامت» تونس برگزار شد، علیرضا ادیب از رئیس فدراسیون جهانی بیس بال و سافت بال دعوت کرد برای حضور در مسابقه های نوجوانان قهرمانی کشور که مردادماه برگزار می شود به ایران بیاید و همچنین به وی پیشنهاد شد که میزبانی اجلاس جهانی 4 سال دیگر به کشورمان واگذار شود.

در این دیدار رئیس انجمن بیس بال و سافت بال کشورمان از رئیس فدراسیون جهانی برای توسعه این رشته در کشورمان تقاضای حمایت و پشتیبانی کرد و قرار شد موسسه ایتالیایی «بیس بال فردا» در خصوص ساخت استادیوم اختصاصی بیس بال در ایران مشارکت کند.

ادیب همچنین با اعضای هیات رئیسه بیس بال و سافت بال قاره آسیا دیدار کرد و درخواست میزبانی مسابقه های سافت بال غرب آسیا را به آن ها پیشنهاد داد.

کواچ: همیشه در زندگی ام کارهای سختی انجام داده ام

اسلوبودان کواچ سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران اظهار امیدواری کرد که بتواند پیشرفت های این تیم را ادامه دهد. وی افزود: افتخار بزرگی است که وارد ایران شدم. من قبل از ولاسکو هم والیبال ایران را می شناختم. با ولاسکو صحبت کردم و امیدوارم بتوانم شرایط را بهتر کنم. به خوبی می دانم راه سختی در پیش دارم و برای رسیدن به موفقیت خیلی باید تلاش کنیم. سعی می کنم به کمک بازیکنان بهترین نتایج را برای ایران کسب کنیم. سرمربی جدید تیم والیبال کشورمان با اشاره به این که در نخستین فرصت شرایط بازیکنان تیم را از نزدیک مورد بررسی قرار خواهد داد، گفت: پس از این کار می توانم به طور دقیق اظهارنظر کنم. تا آغاز لیگ جهانی زمان کمی داریم اما من به دستیارانم مطمئن هستم و در زندگی ام همیشه کارهای سختی انجام دادم.

هیچ وقت در زندگی ام نخواستم دوم شوم بلکه همیشه به دنبال بهترین جایگاه و عنوان قهرمانی بودم. نتایجی که والیبال ایران با ولاسکو کسب کرده، موجب شد تا من کار سختی در پیش داشته باشم اما حالازمان ولاسکو تمام شده است