آرشیو یکشنبه ۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۴۳
صفحه آخر
۲۴

خبر

شجریان در کنسرت آیینه ها

«همایون شجریان» و «سهراب پورناظری» کنسرت «آیینه ها» را در جزیره کیش برگزار می کنند. در این کنسرت موسیقایی که چهارشنبه 24 اردیبهشت ماه در 2 نوبت اجرا می شود، این 2 هنرمند به همراه گروه «سیاوش» متشکل از سهراب پورناظری نوازنده تنبور و کمانچه، «همایون نصیری» نوازنده سازهای کوبه ای، «حسین رضایی نیا» نوازنده دف، «آیین مشکاتیان» نوازنده تنبک و کوزه، «بابک غصالی» نوازنده عود، «آزاده میرزاپور» نوازنده تار، «مهیار طریحی» نوازنده سنتور و «داریوش آذر» نوازنده کنترباس، قطعاتی را به آهنگسازی «کیخسرو پورناظری» و سهراب پورناظری اجرا می کنند.

مرضیه برومند و روزهای تئاتر عروسکی

«مرضیه برومند» از ایده هایش در برگزاری جشنواره تئاتر عروسکی تهران مبارک گفت و تاکید کرد همه تلاشش را به کار می گیرد تا در این جشنواره شاهد چند اثر درخشان در تئاتر عروسکی باشیم. وی در گفت و گو با ایسنا افزود: «دلم می خواهد از 22 تا 29 شهریور که جشنواره برگزار می شود، یک فضای عروسکی داشته باشیم، یک فضای رنگی، شاد و زیبا که عروسک ها خودنمایی کنند. چشمم به همراهی همه بخش هایی است که متولی مسائل فرهنگی هستند مانند تلویزیون، شهرداری و...و امیدوارم همه کمک کنند.»

بهرام عظیمی و بحث انجمن کاریکاتور

به گفته بهرام عظیمی،، تشکیل نشدن انجمن صنفی برای کاریکاتوریست ها، موجب شده تا این گروه از هنرمندان نتوانند در برابر مشکلاتی که برایشان پیش می آید از حق خود دفاع کنند. این طراح کارتون و کاریکاتور در گفت و گو با ایسنا، درباره علل نبودن انجمن صنفی در حوزه کاریکاتور اظهار کرد: «سال هاست که صحبت تشکیل یک انجمن صنفی در حوزه کاریکاتور مطرح است. موضوع تشکیل یک انجمن صنفی نیازمند تیمی است که مشکلات و «دنگ و فنگ» بازگشایی انجمن را به عهده بگیرد ولی این اتفاق نمی افتد.»