آرشیو چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۲۹۶۰
محیط زیست
۱۲

خبر

اجرای طرح بیمه کودکان کار

معاونت اجتماعی وزارت کار با همکاری بیمه سلامت ایرانیان و تعدادی از NGOهای حوزه کودکان برای 120 کودک کار دفترچه بیمه تامین اجتماعی صادر کرده اند. محمد لطفی، نماینده فعالین سازمان های مردم نهاد حوزه حقوق کودکان کار در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت وگو با ایلنا، از بیمه 120 کودک کار به صورت نمادین خبر داد و گفت: معاونت اجتماعی وزارت کار با همکاری بیمه سلامت ایرانیان و تعدادی از NGOهای حوزه کودکان برای 120 کودک کار دفترچه بیمه تامین اجتماعی صادر کرده اند.

10 میلیون جوان در انتظار فراهم شدن اشتغال و ازدواج

رییس مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان گفت: هم اکنون 10 میلیون جوان داریم که باید بسترهای لازم برای اشتغال و ازدواج آنها فراهم شود در غیر این صورت در سال های آتی با مشکلات عدیده یی مواجه می شوند. محمدتقی حسن زاده در گفت وگو با فارس گفت: امروز مهم ترین بحث و دغدغه جوانان موضوع ازدواج و اشتغال است و اولویت ما باید در گروه سنی 25 تا 29 سال باشد، چراکه اگر ما نتوانیم نیازهای این گروه را برطرف کنیم وارد دوران بحرانی می شوند.

راه اندازی کمپ های اختصاصی ترک اعتیاد افراد زیر 18 سال

مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی با اشاره به برنامه ریزی برای راه اندازی مراکز اختصاصی ترک برای گروه سنی زیر 18 سال، از تدوین راهنمای درمان اعتیاد برای این گروه سنی خبر داد. محسن روشن پژوه در گفت وگو با ایسنا از تدوین راهنمای درمان اعتیاد برای گروه سنی زیر 18 سال خبر داد و گفت: با هماهنگی ستاد مبارزه با مواد مخدر این پروتکل را وارد مراکز ترک اعتیاد خواهیم کرد.