آرشیو چهارشنبه ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۳، شماره ۵۶۴۵
شوک امروز
۱۳

بازداشت میلیونر ایرانی- انگلیسی در اسپانیا

به اتهام ارتباط با 9 دختر و زن جوان

گروه شوک: مرد میلیونر ایرانی- انگلیسی به جرم فساد اخلاقی در ویلای مجلل خود در جنوب اسپانیا شناسایی و دستگیر شد.

این مرد 56 ساله به دلیل ارتباط با 9 زن و دختر جوان تحت تعقیب قرار گرفت و با شکایت یکی از این زنان، ماموران پلیس، خانه ویلایی او را به محاصره درآوردند و دستگیرش کردند.

پلیس «ماربلا» واقع در اسپانیا در بازرسی از خانه او جز همسر 33 ساله دانمارکی و دو فرزندش، 9 زن و دختر جوان و هفت کودک (9 ماهه تا 7 ساله) را در این ویلای مجلل شناسایی کرده است.

به گزارش پلیس، رفتار خشونت آمیز این مرد میلیونر با یکی از زنان و شکایت وی راز ویلای او را فاش کرد، اما متهم در بازجویی نزد ماموران پلیس گفت: این زنان جوان به میل خودشان با وی رابطه داشته اند و اغلب آنها از کشورهای آلمان، قزاقستان، مغولستان و روسیه هستند.

براساس گفته های زنان مستقر در ویلا، آنها در دانشکده مد لباس لندن با این مرد آشنا شده اند و هم اکنون برای بررسی ابعاد مختلف ماجرا تیمی ویژه از ماموران در حال جست وجوی میدانی هستند. آنها گفته اند پیشنهاد کار در اسپانیا و تبدیل شدن به مدل معروف، اغلب دختران جوان را به سوی ویلای مرد میلیونر کشانده است. پلیس با بازجویی از اهالی منطقه متوجه شده است که از چندی پیش زنانی با لباس های بسیار زیبا و خودروهای گرانقیمت هر روز به این خانه رفت و آمد می کنند.

دختران اعلام کرده اند که فقط با اجازه مرد میلیونر حق خروج از خانه را داشته اند. با این حال انواع آزمایش های روان شناختی و بالینی درباره روشن شدن ادعاهای دختران در حال اجرا است.