آرشیو شنبه ۳ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۲۳
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

توقف کجا بیجاست؟ خودروهای تهران هرجا بخواهند می روند، مثلابرخی به پیاده رو می روند و همانجا پارک می کنند و مردم مجبورند از گوشه خیابان بگذرند. بسیاری از همین سواری های تهران و خودروها هرگز از خود نمی پرسند که توقف بیجا کجاست؟ توقف خودروها با اینکه در حاشیه بزرگراه ها ممنوع است، متاسفانه دستگاه های اتوبوس شرکت واحد یا کامیون خاور، بیشتر شب ها در بزرگراه شهید محلاتی، ایستگاه مخبر شمالی توقف می کنند. پس این تابلو توقف ممنوع را برای چی در بزرگراه سرپا نگه داشته اند؟

احسان گلپایگانی

داروخانه سیار: متوجه نشدیم نگهداری و فروش دارو در داروخانه است یا کنار خیابان؟ میدان امام خمینی(ره) و خیابان های باب همایون و ناصر خسرو به داروخانه های سیار بیماران تبدیل و داروهای ماقبل تاریخ را به نرخ یک دقیقه پیش به فروش می رسانند. با توجه به حساسیت موضوع، ضرورت دارد نیروی انتظامی و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به تخلف دلالان دارو به طور جدی رسیدگی و با آنها قانونی برخورد کنند. زیرا این روزها حال برخی بیماران به اندازه ای بد است که نگاهی به تاریخ دارو نمی کنند. البته اگر تاریخش خودکاری نشده باشد.

ع. فرقانی از تهران

باوجود گزارشات مختلف، واردکنندگان خودرو در اردیبهشت 93 علاوه بر گرانی اولیه خودرو ناشی از افزایش دودرصد مالیات آن، مجددا قیمت خودرو را به طور رسمی 15 تا 20درصد افزایش دادند و این در حالی است که هیچ سایت یا خبرگزاری ای هم آن را گزارش نکرده است که قابل پیگیری باشد. خواستم خواهش کنم در صورت امکان و بر اساس رسالت روزنامه نگاری، پیگیر علت افزایش و مجوز آن باشید.

آب شناس

کارمند یکی از بانک های دولتی هستم، 17،18 سال سابقه کار دارم، چندین بار درخواست جا بجایی دادم ولی متاسفانه قبول نمی کنند. می گویند باید جایگزین داشته باشید ولی افرادی بودند که بدون جایگزین این کار را انجام دادند.

حدود 10کیلومتر از جاده تکاب در آذربایجان غربی به دیوان دره کردستان خاکی است. با توجه به اینکه این موضوع بارها عنوان شده، ولی هیچ کس رسیدگی نمی کند.

مرادی از تکاب