آرشیو دوشنبه ۵ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۲۵
سیاست
۳

پیامک: 30004699

الو شرق 88640260

با گرم شدن هوا متاسفانه باز هم شاهد آویزان گذاشتن دست برخی رانندگان سهل انگار و بی توجه به عواقب خطرآفرین این عمل غیرعقلانی و غیرمنطقی هستیم که بدون هیچ ممانعتی به طور فزاینده ای همچنان ادامه دارد.

وزیر آموزش وپرورش وعده پرداخت کامل پاداش بازنشستگان فرهنگی را در هفته معلم داده بودند اما بعد از گذشت دوهفته این امر محقق نشده. از وزیر محترم خواستار اقدام هستیم.

سیدرضا موسوی از آستانه اشرفیه

خبری در بهمن ماه92 مبنی بر سوختن کارت سوخت موتوسیکلت های فرسوده (15سال به بالا) در سایت ها منتشر شد، اما اخیرا به موارد متعددی بر می خوریم که کارت های موتوسیکلت های مدل های82، 81 و حتی 86 را سوزانده اند! لطفا در صورت امکان گزارش موثقی منتشر کنید تا تکلیف خود را بدانیم.

من می گویم، شما هم اگر باور نکنید حق دارید. اینکه بیش از 40 سال است که پیاده رو ضلع شمالی خیابان دامپزشکی حدفاصل 21متری جی تا استادمعین دست نخورده باقی مانده است، اینکه بیخود و بی جهت تعداد درخت هایش نسبت به 10سال گذشته کمتر از نصف شده است، اینکه هیچگاه هیچ نهادی زحمت ایجاد یک فضای سبز کوچک را در این محل به خود نداده است، اینکه خیلی از روزها به علت شدت بوی لجن و زباله جوی آب، برخی از کسبه عطای کاسبی را به لقایش بخشیده و محل کار خود را ترک می کنند.