آرشیو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۸۵
اخبار کشور
۲
خبر ویژه

تعهد کتبی مشاور افراطی به دادگاه ویژه روحانیت

یک اصلاح طلب مدعی مشاورت رئیس جمهور که چندی پیش اظهارات عجیب و جنجالی اش انتقادات مسئولان مختلف کشور را به همراه داشت اخیرا از سوی دادگاه ویژه روحانیت احضار شده است.

به گزارش جهان نیوز این فرد که بیشتر به دلیل سوابق امنیتی اش شناخته می شود بعد از حضور در دادگاه ویژه روحانیت به دلیل اظهارات بی جا و حاشیه سازش مورد بازجویی قرار گرفته و تعهد کتبی داده است.

وی پیش از این نیز در جمع تعدادی از اصلاح طلبان از لزوم تسخیر وزارت اطلاعات در دولت یازدهم سخن گفته و خط و نشانی هم برای فتح مجلس دهم کشیده بود.

عملکرد ماه های گذشته این فرد در دولت یازدهم نشان می دهد که وی نه تنها اقدامات مفید و ویژه ای در این مدت انجام نداده بلکه ظاهرا علاقه دارد با حاشیه سازی های مداوم، افکار عمومی را از مسایل اصلی به حواشی و جنجال های زودگذر منحرف سازد.

وی که در ایام فتنه از تجمعات غیر قانونی حمایت می کرد معتقد بود که باید با تجمعات در کف خیابان، از نظام امتیاز گرفته شود.

برخی خبرها حاکی از آن است که رئیس جمهور از مواضع فرد یاد شده ناخرسند است. به عنوان مثال اظهارات نامبرده درباره حذف نشان هلال احمر و استفاده از آرم شیر و خورشید، با مخالفت ضمنی روحانی مواجه شد که تاکید می کرد نشان هلال احمر، نشان خوب و مناسبی است.

فرد یاد شده همچنین اعلام کرده بود که حکومت بنی اسرائیل به موضع اصلاح طلبان درباره همزیستی مسالمت آمیز نزدیک شده است.