آرشیو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۸۵
اقتصادی
۴

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می کند

همایش کار و محرومیت در گفتمان امام(ره)

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از برگزاری همایش کار و محرومیت در گفتمان امام(ره) در مجموعه فرهنگی تلاش وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خبر داد.

سیدمحمدرضا موالی زاده گفت: امام راحل اندیشه های راهبردی و سترگی در زمینه های گوناگون داشت که باید این اندیشه ها روز به روز بیشتر تبیین شده و در جامعه ترویج یابد.

وی ادامه داد: بدین منظور و در آستانه بیست وپنجمین سالگرد ارتحال جانسوز امام(ره) وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همایشی علمی مرتبط با حوزه ماموریت های خود تحت عنوان کار و محرومیت در گفتمان امام(ره) با حضور اندیشمندان، صاحبنظران و اساتید حوزه و دانشگاه دهم خرداد برگزار خواهد کرد.

موالی زاده افزود: در این همایش علمی آیت الله بجنوردی، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی مقدم، احمد توکلی و تنی چند از اقتصاددانان و جامعه شناسان شرکت کرده و به تبیین اندیشه ها و دیدگاه های امام خواهند پرداخت.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: امام راحل عنایت خاصی به محرومان داشته و پیوسته بر ترویج فرهنگ کار و سخت کوشی به منظور افزایش کمی و کیفی سطح تولید و ایجاد رونق اقتصادی و توزیع عادلانه ثروت و رفع نابرابری ها تاکید می کردند.

وی خاطرنشان کرد: همواره باید تلاش کنیم که گنجینه ارزشمند و بی بدیل افکار و سیره امام که همواره مورد تاکید و عنایت رهبر معظم انقلاب است مورد توجه قرار گرفته و نسل جوان و آینده ساز کشور ما با این راهبردهای اساسی و کلیدی آشنا شده و آنها را به عنوان چراغی فروزان در عرصه اندیشه و عمل برای حرکت به سمت قله های پیشرفت و سعادت فراروی خود قرار دهد.