آرشیو پنجشنبه ۸ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۸۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

فائزه هاشمی در جمع اصلاح طلبان یاسوج:مجلس برای دولت مانع ایجاد می کند

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران خطاب به اصلاح طلبان گفت: باید در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با وحدت حرکت کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، فائزه هاشمی در جمع عده ای از اصلاح طلبان کهگیلویه و بویراحمد، اظهار داشت: باید محدودیت های دولت آقای روحانی را درک کرده و با حضور پررنگ خودتان حرکت مردم در 24 خرداد را ادامه دهید.

وی ادامه داد: زنان شایسته و توانمند باید برای منصب های مختلف بیشتر معرفی شده و همپای مردان در توسعه و آبادانی کشور نقش ایفا کنند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران به موضوع یارانه ها اشاره کرد و گفت: آقای روحانی در مسئله یارانه ها اشتباه کرد؛ اگر بخواهد به این شکل ادامه پیدا کند هیچ وقت مسئله اقتصاد درست نمی شود.

هاشمی عنوان کرد: پول دادن به مردم راه حل خوبی برای درست کردن اقتصاد نیست، رئیس جمهور باید یارانه را قطع کند و فقط به قشر مستضعف و کم درآمد و محروم بدهد و به جای آن بخش تولید، درمان و سایر بخش ها را تقویت کند.

وی تاکید کرد: وحدت مهمترین مولفه ای است که اصلاح طلبان برای ادامه فعالیت شان باید آن را سرلوحه کارشان قرار دهند.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران در ادامه به انتخابات 92 ریاست جمهوری اشاره کرد و بیان داشت: اصولگرایان به خاطر تکثر و تفرقه کاندیداها شکست خوردند، اما باید در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی با وحدت حرکت کنیم. هاشمی، aموانعی را سر راه دولت تدبیر و امید دانست و گفت: مجلس برای دولت مانع ایجاد می کند و تعداد تذکرات، آمد و رفت های دولتمردان این موضوع را نشان می دهد.

عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران، عملکرد دولت تدبیر و امید در موضوعات مختلف از جمله اقتصاد، سیاست خارجی و بهبود روابط با کشورها را خوب ارزیابی کرد و افزود: دولت در بحث انرژی هسته ای خوب عمل کرد.