آرشیو یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۷۸۷
ورزشی - اخبار کشور
۹

جام جهانی 2014 برزیل

*ویسنته دل بوسکه سرمربی تیم ملی اسپانیا اعلام کرد خسوس ناواس، ایتوراپسه و آلبرتو مورنو در جام جهانی 2014 برزیل حضور نخواهند داشت. اسپانیا بامداد دیروز موفق شد در خانه بولیوی را با دو گل شکست دهد.

*یوآخیم لوو، سرمربی تیم ملی آلمان در گفت وگو با سایت فیفا، گفت: آلمان قطعا یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل است، چرا که تیم خوبی داریم، اما درباره تیمی که بیشترین شانس را دارد باید بگویم آن تیم برزیل است که از مزیت میزبانی بهره می برد. آنها در جام کنفدراسیون ها توانستند نشان دهند که چه تیم خوبی هستند. تیم های دیگری مثل ما پس از برزیل شانس قهرمانی دارند.

* داور دیدار دوستانه تیم های اسپانیا و بولیوی در پایان بازی از اینیستا خواست لباسش را به او بدهد که هافبک ملی پوش بارسلونا خواسته او را رد کرد! اینیستا درباره درخواست داور مسابقه از او گفت: ما برای هر مسابقه دو پیراهن در اختیار داریم که من قرار شد هر دوی این پیراهن را به بازیکنان بولیوی بدهم، چرا که فکر نمی کردم داور مسابقه از من پس از پایان مسابقه چنین درخواستی کند. به همین خاطر نتوانستم به او پیراهنم را بدهم.

*در حالی که با توجه به فاصله جغرافیایی و تفاوت فصلی ایران با برزیل نیاز به ده روز حضور زودتر قبل از بازی است، کی روش شاگردانش را 12 روز زودتر به برزیل می فرستد تا اندکی بیش از قوانین فیزیولوژیکی احتیاط کرده باشد.

*بالوتلی مهاجم جنجالی تیم ملی فوتبال ایتالیا معتقد است که انگلیسی ها هیچ شانسی برای قهرمانی در برزیل ندارند. او می گوید تیم ملی فوتبال کشورش هم نمی تواند جام قهرمانی را در برزیل بالای سر ببرد.

*پایگاه اینترنتی بلیچر ریپورت در گزارشی رده بندی 32 مربی حاضر در جام جهانی 2014 را اعلام کرد که در آن کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی ایران در رده 27 قرار دارد.

*توره بازیکن شاخص ساحل عاج که در تیم لیورپول انگلیس توپ می زند، با وجودی که گرفتار بیماری مالاریا شده بخت حضورش در پیکار های برزیل محفوظ است.