آرشیو یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۹۷۴
ورزش
۱۵

تیتربازی

نوبخت، سخنگوی دولت: قرار است 60 میلیارد تومان به ورزش کشور کمک کنیم / باتوجه به شرایطی که ورزشکاران ما برای بازی های آسیایی و پاراآسیایی دارند باید امکانات لازم برای آنها فراهم شود.

افجه یی، سخنگوی استقلال: به طور منظم با بازیکنان موردنظر کادر فنی مذاکره می کنیم / طرفداران استقلال و پرسپولیس انتظار دارند مدیران باشگاه هر سال ستاره جذب کنند و ان شاءلله امسال هم این اتفاق می افتد/ هر زمان قراردادی نهایی شود، آن را اعلام می کنیم.

میثاقیان، سرمربی سابق پدیده: منشوری نیستم / می توانم فصل بعد مربیگری کنم/ فعلاپیشنهادی از تیم های لیگ برتری ندارم و استراحت می کنم/ سعی می کنم بهترین تصمیم را بگیرم.

استفان کشی، سرمربی نیجریه: نفرات مدنظرم برای جام جهانی را انتخاب کردم اما روز آخر لیست را منتشر می کنم/ می خواهم تا آن روز صبر کنم و همه نیروهایی که دارم را به برزیل ببرم.

آذری، مدیرعامل ذوب آهن: قاسم حدادی فر بازیکن آزاد است و می تواند به هر تیمی خواست برود / مسلمان را به هیچ تیمی نمی دهیم/ برای جذب خانزاده نامه رسمی به پرسپولیس زدیم.

رضازاده، رییس وزنه برداری: متاسفانه تعداد وزنه برداران دوپینگی تیم نوجوانان 4نفر است / ما در این مدت پس از برگزاری جلسات متعدد توانستیم مسبب اصلی این رفتار غیر ورزشی را شناسایی کنیم.

عسگری، رییس دپارتمان داوری: تصمیم با خود قهرمانی است که داوری کند یا نه / اینکه می گویند از بیرون فدراسیون بابت اعمال نشدن محرومیت مادام العمر محسن قهرمانی فشار آورده شده، درست نیست/ محرومیت وی تمام شده و از این به بعد می تواند داوری کند.

محمدی، سرمربی سابق کشتی آزاد: سیاست فدراسیون کشتی با دست پس زدن و با پا پیش کشیدن است / در طول سه ماهی که با فدراسیون قطع همکاری کرده ام، این سیاست در طول این مدت در دستور کار فدراسیون بوده است.