آرشیو پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۱۳۴۴
وطن
۸

گلستان

توسعه شهرستان علی آباد کتول در گرو راه های ارتباطی آن است

گرگان، خبرنگار وطن امروز: مدیرکل راه و شهرسازی گلستان گفت: توسعه اقتصادی- اجتماعی شهرستان علی آباد کتول در گرو راه های ارتباطی آن است چراکه معتقدیم راه محور توسعه است. علی بخش رستمی در بازدید از اداره راه و شهرسازی علی آباد کتول افزود: یکی از راهکارهای برون رفت از محرومیت و حرکت به سوی توسعه پایدار، ایجاد راه دسترسی و مواصلاتی بوده که به شکر خدا در گذشته و اکنون عنایت ویژه ای به این مهم شده است. به گفته وی، با توجه به موقعیت جغرافیایی استان و شهرستان علی آباد کتول باید در ارتقای ایمنی راه ها اهتمام بیشتری ورزید چراکه با ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می توان گردشگران و مسافران فراوانی را به این استان هدایت کرد.

برگزاری جلسه کارگروه فرعی فرآورده های نفتی در گلستان

گرگان، خبرنگار وطن امروز:اولین جلسه کارگروه فرعی فرآورده های نفتی استان گلستان با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مرتبط استان و مسوولان شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه گلستان در سالن اجتماعات ستاد برگزار شد. ابوالفضل روح اللهی، معاون بازرگانی منطقه و دبیر کارگروه فرعی فرآورده های نفتی استان گزارش کاملی از اقدامات انجام شده درباره اجرای فاز دوم هدفمندسازی یارانه ها و همچنین وضعیت توزیع نفت سفید و فرآیند توزیع مرحله دوم کالابرگ نفت سفید در سطح استان ارائه کرد. سپس رئیس سامانه هوشمند سوخت منطقه پیرامون وضعیت مصرف سوخت خودروها مطالبی بیان داشت.

عملیات اجرایی طرح کنترل سیل

گرگان، خبرنگار وطن امروز:مدیرعامل شرکت آب منطقه ای گلستان طرح کنترل سیل در حوضه گرگان رود را تشریح کرد و گفت: این طرح در دو بخش مطالعات جامع سیل و عملیات اجرایی اضطراری و کنترل سیل در حوزه گرگان رود در حال اجراست. ایرج حیدریان افزود: هدف از اجرای این پروژه کنترل سیلاب و تهیه و اجرای طرح های کنترل سیل در حوزه گرگان رود در 3 محور آبخیزداری، هشدار سیل و مهندسی رودخانه است. وی اظهار داشت: در بخش عملیات اجرایی اضطراری کنترل سیل، دیواره سازی رودخانه به طول 19300 متر و میله کوبی در حریم و بستر رودخانه به طول 120 کیلومتر انجام شده است.