آرشیو پنجشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۳، شماره ۱۳۴۴
صفحه آخر
۱۲

سلام وطن

اصلااین چه معنا دارد که به انگلیس ها که این همه به ایران خیانت کرده اند، اجازه باز شدن سفارت در تهران آن هم در ایام سالروز فتنه 88 داده شود؟! تازه! روباه پیر برای این کار، شرط هم گذاشته است! آیا به خاطر همین پررویی آنها نباید در انجام چنین کاری، تفکر بیشتری از سوی اعتدالگرایان صورت گیرد؟

بهشتی

با آنکه دولتی ها اعلام می کنند میزان تورم در کشور یک سوم سال گذشته شده اما مردم چنین احساسی ندارند. آیا برای این ادعا مدرکی هم دارند؟

مقامی

اگر این وضع اقتصادی درست نشود، تداوم آن موجب دلسردی مردم از دولت فعلی خواهد شد. در حالی سال گذشته به رئیس جمهوری محترم رای دادیم که بیشترین قولی که در تبلیغات دادند، وعده بهبود اقتصادی بود اما حاشیه هایی در حال مشاهده است که موجب می شود کار در فرع امر قرار گیرد.

حسینی فر

لطفا برای رفاه حال مردمی که از وسایل نقلیه عمومی استفاده می کنند و اتفاقا بعضی شان وسیله شخصی هم دارند ولی برای آلوده نشدن هوا از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده می کنند، تمهیداتی از جمله تجهیز تمام اتوبوس ها به کولر اندیشیده شود چون واقعا هوا خیلی گرم است. برخی اتوبوس ها کولر دارند ولی بعضی ندارند که موجب اذیت مسافران می شود.