آرشیو شنبه ۷ تیر ۱۳۹۳، شماره ۳۲۳۳
فرهنگ و هنر
۳۲

گالری گردی در روزهای فوتبالی

در روزهایی که تماشای فوتبال جام جهانی 2014 مهم ترین اتفاق لحظاتمان شده است، گالری ها و مراکز فرهنگی هنری تهران هم با برپایی نمایشگاه های متنوع هنرهای تجسمی، منتظر هنردوستان هستند.

گالری الهه

یک هنرمند مجموعه ای از نقاشی های انتزاعی خود را در گالری الهه به نمایش می گذارد. فرناز ذوالفقاری اظهار کرد: در سومین نمایشگاه انفرادی ام 15 تابلوی نقاشی به سبک انتزاعی روی دیوار خواهد رفت. این نقاشی ها از بین 100 تابلو انتخاب شده و آماده کردن آنها یک پروسه چهار ساله بود. نمایشگاه این هنرمند تا 16 تیر میزبان علاقه مندان به هنر خواهد بود.

نمایشگاه مجازی

یک هنرمند عکاس، مجموعه ای از آثار عکاسی پرتره خود را در یک نمایشگاه مجازی به نمایش گذاشته است. علی حدادی اصل در این باره اظهار کرد: به مدت دو ماه نمایشگاهی از آثار پرتره خود را که از هنرمندان مشهور تهیه شده است به صورت مجازی به نمایش گذاشته ام. علاقه مندان می توانند در سایت Alihadadi.ir آثار را تماشا کرده و از نحوه سفارش آنها باخبر شوند.

گالری نی

نمایشگاه نقاشی کودکان افغان خانه کودک صباشهر با عنوان «رنگ، سیاره من» با هدف حمایت از این کودکان در گالری نی برگزار می شود. آلما فاضلی، مسوول برگزاری این نمایشگاه اظهار کرد: این نمایشگاه با حمایت انجمن یاری کودکان در معرض خطر و با همکاری بنیاد شمس تبریزی و مولانا در هفته اول تیر ماه در گالری نی برگزار خواهد شد. این نمایشگاه تا فردا هشتم تیر ماه همه روزه از ساعت 10 صبح تا 18:30برقرار است.

نگارخانه پاییز

نمایشگاه گروهی نقاشی با موضوع اساطیر آفرینش در ایران کهن در خانه هنرمندان ایران و نگارخانه هوم برگزار می شود. مرتضی افراشی، نمایشگاه گردان این نمایشگاه گفت: نمایشگاه پژوهشی «یشت» با نگاهی به اساطیر آفرینش در ایران کهن، آثاری را از 10 هنرمند نقاش به نمایش می گذارد. این نمایشگاه تا 10 تیر ماه ادامه خواهد داشت.