آرشیو یکشنبه ۸ تیر ۱۳۹۳، شماره ۵۶۸۱
ویژه جام جهانی
۲۳

کی روش: عملکرد بازیکنان تا آخر عمر در خاطرم خواهد ماند

سرمربی تیم ملی فوتبال با خوشامدگویی به حاضران در مراسم استقبال از تیم ملی گفت: «خدمت وزیر ورزش که به نمایندگی از دولت اینجا هستند و مسئولان فوتبال ایران و تمام دست اندرکاران و خانواده های فوتبالیست ها سلام عرض کرده و به آن ها خوشامد می گویم. تشکر ویژه ای دارم از وزیر ورزش که امروز زحمت کشیده و به جمع ما آمد و از جانب تک تک بازیکنان تیم ملی از شما تشکر می کنم و خوشحالم که با اعتماد شما هواداران توانستیم در جام جهانی افتخارآفرین باشیم و غرورتان را حفظ کنیم.»

وی بیان داشت: «فکر می کنم بازیکنان فوق العاده بودند و باید همگان به آن ها احترام بگذارند و از آن ها قدردانی کنند.

مهم ترین دستاوردم از جام جهانی این بود که قبل از حضور در این رقابت ها هیچ کس در مورد ایران صحبت نمی کرد اما ما توانستیم بعد از این رقابت ها یک احترام بین المللی به دست آوریم. این وظیفه ما در زندگی و فوتبال است تا هر روز بتوانیم جایگاه تیم ملی را ارتقا ببخشیم.»

کی روش گفت: «بنا به تجربه و سابقه زیادی که در فوتبال دارم، ما در ایران باشگاه هایی مانند رئال نداریم اما در ایران عشق و علاقه مردم به فوتبال را داریم.» سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال ایران درباره نتایج تیم ملی در جام جهانی بیان داشت: «فکرمی کنم که می شد نتیجه بهتری در جام جهانی بگیریم و باید هم این اتفاق می افتاد اما در کل بازیکنان ایران فوق العاده خوب بودند و به همین دلیل همه باید به آن ها احترام بگذارند و از آن ها قدردانی کنند. بارها گفته ام که هم در زندگی و هم در فوتبال وظیفه داریم که جایگاه کشور و پیراهن تیم ملی را بهتر کنیم. عملکرد بازیکنان ایران تا آخر عمرم در خاطرم خواهد ماند.»

وی در خصوص حضور مجددش در تیم ملی ایران گفت: «حضور در ایران یک سفر فوق العاده خوب و بسیار زیبا برای من بود و می خواهم از این که برخی از تصمیم هایم باعث ناراحتی برخی فوتبالی ها شد عذرخواهی کنم.»