آرشیو دوشنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۳، شماره ۵۶۸۸
فن آوری
۱۹

ثبت حرکات ورزشی

ماهرخ چنگیز

در بخش معرفی تاپ اپ تا کنون اپلیکیشن های مختلفی را به شما معرفی کرده ایم که به کمک آن ها می توانستید ورزش های گوناگونی انجام دهید تا از این طریق سلامت بدنتان را حفظ کنید. امروز اما قصد داریم اپلیکیشن ورزشی دیگری را به شما پیشنهاد بدهیم که به کمک آن می توانید فعالیت های ورزشی که انجام داده اید را ثبت و یک گزارش کامل و جامع نیز از عملکرد خود دریافت کنید. درست مانند آن کاری که این روزها دستبند های دیجیتالی مشهور انجام می دهند. نام این اپلیکیشن Movesاست.

Moves اطلاعات با ارزشی از فعالیت های ورزشی که در طول روز یا هفته انجام می دهید در اختیارتان می گذارد. برای مثال به کمک این اپ می توانید از میزان کالری سوزانده شده در فعالیت های ورزشی مانند پیاده روی، دوچرخه سواری، دویدن و... اطلاعات مفیدی به دست آورید.

Moves یک اپلیکیشن با طراحی ساده است که برای شروع کار کافی است پس از نصب یک بار وارد این اپ شوید تا پس از آن هر 24 ساعت یکبار اطلاعات مربوط به فعالیت های بدنی خود را در بخش اطلاع رسانی گوشی دریافت کنید. از دیگر ویژگی های این اپلیکیشن می توان به تشخیص خودکار زمان هایی اشاره کرد که کاربر اقدام به راه رفتن، دویدن یا دوچرخه سواری می کند. همچنین کافی است گوشی خود را در جیب شلوارتان قرار دهید و بقیه کارها را به Moves واگذار کنید.

اگر در فکر این بوده اید که یک دستبند ورزشی مانند آنچه این روزها شرکت های ورزشی چون آدیداس، نایک و... روانه بازار کرده اند خریداری کنید بهتر است دست نگه دارید و از همین اپلیکیشن Moves استفاده کنید تا از فعالیت های ورزشی خود گزارش بگیرید. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار گرفته است.