آرشیو چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۱۸
ورزشی - اخبار کشور
۹

دفاعیه کرمی از عملکرد تکواندوکاران در چین

کاپیتان تیم ملی تکواندو در مورد عملکرد ضعیف ملی پوشان در تورنمنت چین گفت: این شکست ها اتفاق است و نباید همه چیز را زیر سوال برد.

یوسف کرمی اظهار کرد: تورنمنت چین یکی از رقابت های سنگینی بود که در سطح جهان برگزار می شود. در این رقابت ها 32 نفر اول رنکینگ جهان حضور دارند و به نوعی المپیک است. برخی ملی پوشان ما در راند طلایی به حریفان باختند که به اعتقاد من یک اتفاق است و نباید با این شکست ها همه چیز را زیر سوال برد.وی افزود: چنین شکست هایی در عرصه ورزش طبیعی است. ضمن این که باز هم می گویم چندین ملی پوش ما در راند طلایی به حریفان باختند که این یعنی اتفاق و شانس. به هر حال ملی پوشان ما شرایط خوبی دارند و مطمئنم در مسابقات بعدی امتیازات خوبی را جمع خواهند کرد. امیدوارم شکست های تورنمنت چین تجربه ای شود برای ملی پوشان تا در رقابت های بعدی بتوانند عملکرد بهتری ارائه کنند.

یوسف کرمی در مورد رفتن به مجارستان و برگزاری کلاس آموزشی برای تکواندوکاران آن کشور، گفت: اوایل مرداد به این کشور می روم تا کلاس آموزشی 10 روزه ای را برگزار کنم. کارهای اولیه برای رفتن به مجارستان انجام شده و منتظر زمان اعزام هستم.