آرشیو چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳، شماره ۳۰۰۵
ورزش
۱۵

خبر

شهرام محمودی فینال لیگ جهانی را از دست داد

پزشک تیم ملی والیبال از غیبت شهرام محمودی در مرحله نهایی لیگ جهانی خبر داد. سیامک افروزی اظهار کرد: آسیب دیدگی شهرام محمودی جدی است. او سه هفته به فیزیوتراپی و درمان مستمر نیاز دارد. قطعا شهرام نمی تواند در مرحله نهایی لیگ جهانی و مسابقه فینال بازی کند. وی افزود: خوشبختانه سایر بازیکنان مشکل خاصی ندارند و می توانند در خدمت تیم ملی باشند.

ارسلان کاظمی به کمپ تمرینی فیلادلفیا پیوست

ارسلان کاظمی به کمپ تمرینی فیلادلفیا در اورلاندو پیوست. مسوول رسانه یی تیم بسکتبال فیلادلفیا تایید کرد که ارسلان کاظمی به کمپ این تیم در اورلاندو پیوسته و با بازیکنان فیلادلفیا تمرین می کند. البته آنها اعلام نکرده اند که آیا ارسلان در لیگ تابستانی برای فیلادلفیا بازی می کند یا نه. ارسلان کاظمی ملی پوش بسکتبال ایران است که فصل گذشته با تیم اورگن در لیگ NCAA درخشید و در درفت 2013 انتخاب شد اما با فیلادلفیا قرارداد نبست و برای یک فصل در تیم پتروشیمی ایران بازی کرد. او با پتروشیمی قهرمان ایران شد. ارسلان یک هفته یی است که به امریکا رفته تا با فیلادلفیا تمرین کند. او از امریکا به چین می رود تا در کاپ آسیا به همراه تیم ملی ایران بازی کند.

دستگیری یک عضو رسمی فیفا

پلیس برزیل روز سه شنبه مدیر یک شرکت بریتانیایی را که با فیفا شریک بوده و مسوول فروش برخی از بلیت های جام جهانی بوده به دلیل ایجاد بازار سیاه و تقلب در بلیت فروشی دستگیر کرد. ری ویلن، عضو کمیته میزبانی فیفا در حالی که در هتل خود در ریودوژانیرو نشسته بود به وسیله پلیس برزیل دستگیر شد. پیش از این هم یازده فرد مظنون دیگر در ارتباط با این پرونده دستگیر شده بودند. ویلن 64 ساله که اهل بریتانیا است، در حالی از سوی فیفا دستگیر شده که هنوز مقامات پلیس برزیل گناهکار بودن او را قطعی ندانستند.