آرشیو چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳، شماره ۵۶۹۰
رویداد
۲

اخبار کوتاه

خانواده شهدا و ایثارگران در ضیافت افطاری روحانی

جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران شب گذشته همزمان با دهمین روز ماه مبارک رمضان، مهمان ضیافت افطاری حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رئیس جمهوری بودند. به گزارش ایرنا، رئیس جمهوری در این مراسم که در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد، بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء با جمعی از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران افطار کرد.

نخستین ضیافت افطاری رئیس جمهوری در جمع ایتام تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) همزمان با سومین شب از ماه مبارک رمضان برگزار شد.

نامه به روحانی برای پرداخت تسهیلات کشاورزی

160 نفر از نمایندگان مجلس در نامه ای به رئیس جمهوری خواستار تداوم پرداخت تسهیلات به کشاورزان و دامپروران با نرخ های قبلی شدند. به گزارش ایران، نمایندگان در این نامه نرخ سود 22 درصد را خلاف سیاست های حمایتی از بخش های کشاورزی و دامپروری عنوان کرده اند و از رئیس جمهوری تقاضای رسیدگی به این مساله را دارند.

گلایه 150 نماینده درباره قانون تقسیمات کشوری

150 نماینده مجلس شورای اسلامی در نامه ای به رئیس مجلس درباره عدم اجرای قانون تقسیمات کشوری توسط دولت انتقاد کردند. ناصر موسوی لارگانی، نماینده فلاورجان با اعلام این خبر به ایرنا گفت: متاسفانه قانون تقسیمات کشوری که در مورد شهر شدن روستاها و بخش ها است توسط دولت لغو شده و اجرا نمی شود.