آرشیو چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۱۸
رسانه: رادیو و تلویزیون
۳

دارابی: شبکه تهران باید جذاب ترین برنامه ها را تولید کند

علی دارابی ضمن بازدید از شبکه تهران به مدیران این شبکه گفت: شبکه تهران، شبکه پایتخت است و باید جذاب ترین برنامه ها را به مردم ارائه کند.

به گزارش روابط عمومی تلویزیون، معاون رسانه ملی در امور سیما تاکید کرد: شبکه تهران باید در حوزه تولید برنامه های کمدی و طنز فعال باشد و در برنامه های صبحگاهی، شبانگاهی و آخر هفته نیز تحولاتی را در برنامه سازی ایجاد کند.

سیدعلی اکبر محمودی، مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران از تولید چند مجموعه تلویزیونی برای پخش از شبکه تهران در ماه های آینده خبر داد و گفت: جاده چالوس، اتاق عمل و 39 هفته برخی از مجموعه هایی است که در آینده از شبکه تهران پخش می شود. وی گفت: «39 هفته» در شش قسمت 45 دقیقه ای در گونه دفاع مقدس برای پخش در هفته دفاع مقدس طراحی شده است. پخش مجموعه های تلویزیونی جاده چالوس و اتاق عمل نیز از اواخر تابستان آغاز می شود.

محمودی یادآور شد: تولید سریال سه نقطه در 90 قسمت 45 دقیقه ای در قالب طنز آیتمی هم بزودی آغاز می شود. مجموعه های تلویزیونی زیر یک سقف، مشاور عالی اعلیحضرت و خوشبختی در می زند از دیگر سریال هایی است که قرار است در شبکه تهران تولید شود.

مجموعه تلویزیونی60 قسمتی آفساید، برنامه ترکیبی ریو شو و برنامه جمعه تعطیل نیست هم قرار است در گروه اجتماعی شبکه تهران تولید شود.