آرشیو چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۱۸
ورزش
۱۸

محمودی فینال را نیز از دست داد

شهرام محمودی ملی پوش والیبال کشورمان که به دلیل آسیب دیدگی دو دیدار اخیر تیم ملی مقابل لهستان را ازدست داد قادر نخواهد بود در مرحله فینال نیز تیم ملی را همراهی کند.

محمودی در این باره به ایسنا گفت: هر روز فیزیوتراپی می کنم و روزی دو جلسه پیش پزشک می روم. وضع پایم خوب نیست، ورم آن هنوز نخوابیده و نمی توانم پایم را روی زمین بگذارم.

وی درباره شرایط تیم ملی در فینال لیگ جهانی تصریح کرد: واقعا گروه سختی داریم. خواهش من این است مردم انتظار بجایی از تیم ملی داشته باشند. نمی توان همیشه شگفتی پدید آورد. من امید داشتم در مرحله نهایی با قرعه آسان تری روبه رو شویم. اما حالابا روسیه و برزیل همگروه هستیم. البته هیچ چیزی نشد ندارد و می توانیم با دعای مردم کارهای بزرگی انجام دهیم.

براساس برنامه اعلامی از سوی فدراسیون جهانی والیبال تیم ملی ایران در مرحله فینال لیگ جهانی ساعت 20 چهارشنبه بیست و پنجم تیر برابر روسیه و ساعت 20 جمعه بیست و هفتم تیر به مصاف برزیل می رود.

3 ملی پوش والیبال در آستانه لژیونر شدن

بازیکنان تیم ملی والیبال ایران با بازی های درخشان خود در لیگ جهانی 2014 توانستند نگاه ها را به خود جلب کنند و پیشنهادهای خوبی از باشگاه های مطرح اروپایی داشته باشند. سعید معروف، سیدمحمد موسوی و میلاد عباد ی پور پیشنهادهایی از باشگاه های ایتالیا دارند. موسوی که بهترین مدافع مرحله مقدماتی لیگ جهانی 2014 شد با باشگاه مودنا به توافق اولیه رسیده است و میلاد عبادی پور، بازیکن جوان و آینده دار والیبال ایران هم از باشگاه ورونا پیشنهادی دریافت کرده و ظاهرا توافقاتی هم بین آنها حاصل شده است. سعید معروف، پاسور تیم ملی والیبال ایران هم چند پیشنهاد از باشگاه های ایتالیا دارد و پس از بررسی گزینه ها قطعا به یکی از آنها خواهد پیوست.