آرشیو چهارشنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۳، شماره ۴۰۱۸
ورزش
۱۸

سمندر به دنبال انتخابی پاک

رئیس فدراسیون کاراته گفت: در آستانه دو رویداد بزرگ بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی و مسابقات جهانی آلمان قرارداریم و به طور حتم رقابت های انتخابی را شفاف و پاک برگزار خواهیم کرد.

علیرضا سمندر افزود: تمام سعی ما بر این است که تیم های خوبی را روانه مسابقات مختلف کنیم. امروز سکان هدایت تیم های ملی در دست افرادی هوشمند و کاردان است که هیچ گونه وابستگی جناحی و صنفی ندارند و فقط به منافع و مصالح ملی می اندیشند.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به این که محسن آشوری دبیر فدراسیون، اردوهای تیم های کاراته را از نزدیک زیرنظر دارد و با نشست هایی که با مربیان دارد، مرا در جریان تمامی نیازهای فنی، پشتیبانی و اتفاقات قرار می دهد، افزود: خوشبختانه کادر فنی تیم های ملی چه در بخش زنان و چه در بخش مردان با از خودگذشتگی و عشق و علاقه در اردوها حضور دارند و بازیکنان هم می دانند که برای رسیدن به قله های پیروزی چگونه تمرین کنند و از تجربیات مربیان تیم ملی بهره لازم را ببرند.

وی در پاسخ به این پرسش ایرنا که آیا برای اعزام کاراته کاها به تصمیم رسیده اید یا خیر، گفت: در هیچ یک از اوزان و نفرات به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و قرار است در یک ماه آینده و پس از برگزاری مسابقه انتخابی شفاف و پاک همانند دوره های گذشته با حضور اصحاب رسانه، خانواده ها، مربیان و کارشناسان نفرات اعزامی مشخص شوند.