آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۱۹
اخبار کشور
۱۰

اخبار دانشگاه

فیسبوک هم به یاری فرجی دانا آمد!

پس از تلاش های شبانه روزی مسئولین وزارت علوم در جمع آوری امضا از اساتید ناشناخته و دانشجویان بی نام و نشان، گویا این بار نوبت به کمپین های خودساخته فیسبوکی در حمایت از رضا فرجی دانا، رسیده است!

بر این اساس اخیرا کمپینی در فیسبوک با عنوان «حمایت از دکتر رضا فرجی دانا» ایجاد شده است که سعی دارد تا با بالانشان دادن آمار لایک های خود، سیاهی لشکری دروغین از حامیان رضا فرجی دانا را به رخ منتقدان وی بکشد!

جالب آنکه طی روزهای گذشته، آمار دنبال کنندگان این صفحه مورد توجه شدید رسانه های اپوزیسیون خارج نشین و البته تجدیدنظرطلبان داخلی قرار گرفته و به مستمسک ایشان به منظور فشار بر استیضاح کنندگان متعهد مجلس شورای اسلامی تبدیل شده است.

آقای لاریجانی! هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستیم!

روزنامه اعتماد در مطلبی تحت عنوان «از سر گرفته شدن روند استیضاح فرجی دانا» نوشت: صبری در کار نیست، طاقت منتقدان وزیر علوم طاق شده است. پیشنهاد تعلیق یک ماهه طرح استیضاح وزیر علوم هم خودش تعلیق شد. فرصت برای وزیر علوم سه یا چهار روز بیشتر نیست.

نویسنده اعتماد در بخش دیگری از گزارش خود، با گلایه از عدم تحقق «قول و قرار»های رئیس مجلس در دادن مهلت یک ماهه به فرجی دانا و استفاده از تعبیر بالارفتن دو دست هیئت رئیسه به نشانه تسلیم در برابر نمایندگان موافق استیضاح، ادامه می دهد: استیضاح کنندگان قول و قرارهای علی لاریجانی با برخی نمایندگان برای تعلیق طرح استیضاح را قبول ندارند چرا که روز دوشنبه اعلام شد این طرح با رایزنی های هیئت رئیسه مجلس و موافقت استیضاح کنندگان به مدت یک ماه به حالت تعلیق درآمده، اما تذکر آیین نامه ای الیاس نادران، از پیگیرترین امضاکنندگان استیضاح کننده وزیر علوم سبب شد تا هیئت رئیسه هم دستان خود را به نشانه تسلیم در مقابل منتقدان دولت بالاببرد.

جوسازی و تخریب روزنامه های زنجیره ای علیه طراحان استیضاح فرجی دانا، درحالی روز به روز تشدید می شود که وزارت علوم در مدت 8 ماه از آغاز بکار خود، از هیچ اقدام حاشیه ساز و تنش زا در سطح مراکز آموزش عالی و دانشگاه های کشور دریغ نکرده است!