آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۱۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

کفاشیان:قرارداد کی روش احتمالاتمدید می شود

علی کفاشیان در حاشیه مراسم ختم مادر وزیر ورزش در مورد وضعیت تمدید قرارداد کی روش گفت: کی روش پاسخ پیشنهاد ما را به طور ایمیلی داده است و فردا ما هم به او جواب می دهیم. وی افزود: مواضع مان بهم نزدیک شده است و به احتمال زیاد قرارداد کی روش تمدید می شود.

توافق ابتدایی استقلال و حیدری

خسرو حیدری پس از سفر به شمال کشور و گذراندن تعطیلات به تهران بازگشت تا با مسئولان استقلال برای تمدید قراردادش مذاکره کند. علی نظری جویباری مسئول نقل و انتقالات باشگاه در صحبت هایی که با حیدری داشت، با این بازیکن به توافق اولیه رسید اما قرار است باز هم طرفین به مذاکرات خود ادامه دهند.

تشکیل کمیته فنی راه آهن

استیلی سرمربی تیم فوتبال راه آهن خبر از تشکیل کمیته فنی این باشگاه در آینده نزدیک با حضور بزرگان فوتبال ایران داد.

حدادی فر از شنبه در تمرینات ذوب آهن

حدادی فر هافبک ملی پوش تیم فوتبال ذوب آهن از روز شنبه در تمرینات این تیم حاضر خواهد شد.

استعفای رئیس کمیته انضباطی پرسپولیس

سالارکیا مدیر حقوقی و رئیس کمیته انضباطی باشگاه پرسپولیس صبح دیروز استعفای خود را به علیرضا رحیمی تقدیم کرد.

ملوان در نیم فصل به اردوی خارجی می رود

پیشگاه هادیان مشاور اجرایی هیات مدیره باشگاه ملوان گفت: قرار بود در کشور قبرس اردوی تدارکاتی برگزار کنیم که به دلیل مشکلات خروج از کشور بازیکنان این اردو در نیم فصل برگزار می شود.

درخواست تازه حسینی از پرسپولیس

پس از کش و قوس های فراوان در خصوص ماندن یا رفتن سیدجلال حسینی و به بن بست خوردن طرفین در مذاکرات، مدافع ملی پوش قرمزپوشان پیشنهاد جدیدی را به باشگاه داد. او به باشگاه اعلام کرده حداقل کاری کند که دریافتی های فصل گذشته او به 80 الی 90 درصد برسد.

مشتریان بزرگ برای هوملس

منچستر و بارسلونا دو باشگاه سرشناس انگلیسی و اسپانیایی به دنبال جذب هوملس مدافع ملی پوش تیم فوتبال بورسیا دورتموند آلمان هستند. این مدافع احتمالابه دلیل مصدومیت در بازی فینال غایب خواهد بود. دورتموند قیمت این مدافع 25 ساله را 30 میلیون یورو اعلام کرده است.