آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۱۹
ورزشی - اخبار کشور
۹

5 مربی مطرح دیگر جهان بعد از سرمربی سابق

اعلام آمادگی مربیان مطرح جهان برای سرمربیگری در تیم ملی ایران

تیم ملی برزیل و سرمربی تیم ملی بوسنی برای هدایت تیم ملی ایران اعلام آمادگی کردند.

بعد از اینکه مهدی محمدنبی، دبیرکل فدراسیون فوتبال ایران از اعلام آمادگی چند مربی مطرح خارجی توسط مدیر برنامه های آنها برای هدایت تیم ملی ایران خبر داد و پیشنهاد 3 مربی مطرح جهان برای جایگزینی کی روش را تایید کرد، پیشنهاد 4 مربی مطرح دیگر برای جایگزینی کی روش و همکاری با تیم ملی ایران مطرح شده است تا به این ترتیب تعداد مربیانی که تا به حال برای جایگزینی کی روش اعلام آمادگی کرده اند به 7 مربی برسد.

پیش از این در حالی نام های پریرا و سوسیچ برای هدایت تیم ملی ایران بعد از پایان قرارداد کی روش مطرح شده بود که خبرگزاری فارس از ماموریت کفاشیان به کی روش به منظور رایزنی و مذاکرات لازم با مسئولان و روسای فدراسیون هایی که در جریان برگزاری دیدارهای جام جهانی 2014 در برزیل حضور دارند در راه آماده سازی تیم ملی برای حضور در جام ملت های آسیا 2015 استرالیا خبر داده بود تا به این ترتیب معادله انتخاب سرمربی تیم ملی هر روز پیچیده تر از قبل شود.

در همین خصوص سرمربی بوسنی نیز گفته است از ایران پیشنهاد دریافت کرده، اما پاسخی به آن نداده است. سایت بوسنیایی glassrpske در گزارشی با اشاره به این که سوسیچ از ایران پیشنهادی دریافت کرده به نقل از او نوشت: من هیچ وقت نگفتم که نمی خواهم به ایران بروم و یا می خواهم بروم. همه چیز به آینده بستگی دارد. قرارداد من با فدراسیون بوسنی و هرزگوین تمام شده و باید ببینم چه اتفاقی می افتد. چیزی که مسلم است هنوز تصمیمی نگرفته ام. ناگفته نماند که این روزها گمانه زنی های خبری بر این اصل است که کی روش رقم پیشنهادی فدراسیون را برای هدایت دوباره تیم ملی قبول کرده ولی هنوز هیچ منبع رسمی این خبر را تایید نکرده است.