آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳، شماره ۸۱۴۶
ورزش
۱۱

گوناگون

بکن باوئر:برد با 7 گل باورکردنی نیست

قیصر فوتبال آلمان برد پرگل مقابل برزیل را نتیجه ای غیر قابل تصور می داند.بکن باوئر پس از برد تاریخی 7 بر یک آلمان مقابل برزیل اظهار داشت: اصلاباورکردنی نیست.

صدراعظم آلمان در راه برزیل

مرکل صدر اعظم آلمان به همراه یواخیم گوک رئیس جمهور این کشور برای مشاهده دیدار نهایی جام جهانی 2014 فوتبال به برزیل سفرمی کند.دیدار نهایی جام جهانی روز یک شنبه هفته آینده برگزارمی شود.

پیکار آبی پوشان با بورسا

تیم فوتبال استقلال که برای برگزاری اردوی آماده سازی خود به ترکیه سفر کرده است روز جمعه نخستین بازی تدارکاتی خود را برابر بورسا اسپور برگزار می کند.

آرزوها با 7 گل بر باد رفت

تیم ملی فوتبال آلمان با پیروزی پرگل برابر میزبان جام جهانی راهی فینال شد. دیدار نیمه نهایی جام بیستم در شرایطی آغاز شد که برزیلی ها به دنبال پیروزی وحضوردر فینال بودند اما ژرمن ها درهمان نیمه اول آرزوی میلیون ها برزیلی عاشق فوتبال را برباد دادند و کاری با طلایی پوشان کردند که عنوان بدترین خط دفاعی را به خود اختصاص دادند.

پله:فوتبال مملو از شگفتی است

پله اسطوره فوتبال برزیل به دنبال شکست سنگین تیم ملی کشورش مقابل آلمان گفت: در جام جهانی 2018 قهرمان خواهیم شد. وی افزود: من همیشه گفته ام فوتبال مملوازشگفتی است. هیچ کس درجهان انتظاراین نتیجه را نداشت.

بیگ زاده:خوشحالم در استقلال ماندم

مدافع ملی پوش استقلال با ابراز خرسندی از حضور مجدد در این تیم گفت: وزارت ورزش برنامه خوبی برای حل مشکلات استقلال دارد و امیدوارم که این تیم با مدیریت افشارزاده روزهای خوبی را سپری کند. هاشم بیگ زاده گفت: خیلی خوشحال هستم که دراستقلال ماندنی شدم. چند سال است که در این تیم حضور دارم و بازیکن این تیم هستم. قلعه نویی را به خوبی می شناسم، ایشان مربی کاربلدی است و شناخت خوبی از مجموعه استقلال دارد.

پیروزی تیم بسکتبال با ویلچر

تیم بسکتبال با ویلچرایران دررقابت های قهرمانی جهان موفق به شکست آرژانتین شد.شاگردان عباس آقا کوچکی در این دیدار که در کره جنوبی برگزار شد، با نتیجه نزدیک 53 بر 51 تیم آرژانتین را از پیش رو برداشتند.