آرشیو پنجشنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۳، شماره ۵۶۹۱
اجتماعی
۴

سلام ایران

حقوق ناچیز: آقای ربانی از ساری در تماس شان گفته اند که مستمری بگیر سازمان تامین اجتماعی هستند و حقوق بسیار کمی دریافت می کنند. ایشان اظهار کرده اند که من و امثال من با این حقوق ناچیز در مضیقه هستیم. وی امیدوار است که سازمان تامین اجتماعی در این خصوص تدبیری بیندیشد.

تخریب باغ و تبدیل آن به برج: آقای سعید اشتیاقی با ما تماس گرفته و اظهار کرده اند که باغ بسیار زیبا و قدیمی به نام باغ «رئیسی» در میدان خراسان قرار دارد. قرار بود توسط شهرداری به فضای سبز تبدیل شود، اما ظاهرا این ملک به فردی فروخته شده و بزودی در آن ساختمان سازی خواهد شد. آقای اشتیاقی درخواست پیگیری این مساله را دارند.

شلمچه، قطعه ای از بهشت: هموطن محترمی با روزنامه تماس گرفته و گفته اند یکی از افتخارات منطقه شلمچه، ساخت نمایشگاه با محوطه سازی وسیع آن در 57 روز است. شلمچه سمبل و نماد خرمشهر که در طول سال پذیرای زائران بسیاری است، نیازمند بهسازی بیشتر است.

ساخت و ساز با آب شرب: آقای شهرابی از تهران با روزنامه تماس گرفته و گفته اند، متاسفانه تمامی ساخت و سازها در کشور با آب تصفیه شده انجام می شود. وی معتقد است که مردم هرچقدر هم در مصرف آب صرفه جویی کنند، با وجود این مشکل، باز هم دچار کمبود آب می شویم. لطفا مسئولان دولتی برنامه هایی را برای تصفیه آب آشامیدنی از غیر آشامیدنی در برنامه کاری خود داشته باشند.