آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۵۶۹۲
صفحه آخر
۲۴

اکران فیلم های خاطره انگیز کودکان در رمضان

فهرست 15 فیلم سینمایی کودکان و نوجوانان که قرار است در ماه مبارک رمضان به صورت فوق العاده اکران شود، اعلام شد. بنیاد سینمایی فارابی به منظور پر کردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و فضاسازی و استقبال از بیست و هشتمین جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان را در سانس های ویژه اکران می کند.

این 15 فیلم سینمایی که در دوره های مختلف از اکران نسبتا خوبی برخوردار بودند در قالب جشنواره و به صورت فوق العاده در نوبت های 11 صبح سینماهای تیراژه، آزادی، جی و فرهنگ به نمایش درکی آیند.

شهر موشها (مرضیه برومند- ابوالقاسم طالبی)، یکی بود یکی نبود (ایرج طهماسب)، کلاه قرمزی و سروناز (ایرج طهماسب)، نصف مال من نصف مال تو (وحید نیکخواه آزاد)، فیتیله و ماه پیشونی (آرش معیریان)، خاله سوسکه (نادره ترکمانی)، کلاه قرمزی و بچه ننه (ایرج طهماسب)، یک فراری از بگبو (هاتف علیمردانی)، عملیات مهد کودک (فرزاد اژدری)، گلنار (کامبوزیا پرتوی)، گربه آواز خوان (کامبوزیا پرتوی)، الو الو من جوجوام (مرضیه برومند)، دزد عروسک ها (محمدرضا هنرمند)، همبازی (غلامرضا رمضانی)، پاتال و آرزوهای کوچک (مسعود کرامتی) این فیلم ها را در بر می گیرند.