آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۵۶۹۲
ورزشی
۲۳

کانون مربیان شامل همه مربیان نیست

یاوری: کی روش را تخلیه اطلاعاتی کنیم

محمود یاوری در مورد مساله تمدید قرارداد کارلوس کی روش گفت: اگر قرار باشد کی روش را فقط برای جام ملت های آسیا نگه داریم به درد نمی خورد. ما باید از نظر معلومات، کی روش را به نوعی تخلیه اطلاعات کنیم. کی روش نباید فقط برای تیم ملی باشد بلکه باید با برگزاری کلاس هایی به مربیان ایرانی دانش خود را انتقال دهد.

سرمربی فصل گذشته فجرسپاسی شیراز در خصوص عملکرد تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی اظهار داشت: مقابل نیجریه و آرژانتین عملکرد خیلی خوبی داشتیم اما در بازی با بوسنی که به نوعی عیار ما بود نتوانستیم با برنامه و تاکتیک بازی کنیم. در مسابقه آخر نتوانستیم شایستگی فوتبال ایران را به نمایش بگذاریم.

یاوری در پاسخ به این سوال که آیا موافق تمدید قرارداد کارلوس کی روش است، عنوان کرد: من موافق حضور کی روش در ایران هستم چون معتقدم مربی بزرگی است و از همه مهمتر این که یک مربی با برنامه است، اما همان طور که گفتم باید از کی روش استفاده بهینه را انجام بدهیم.

وی در واکنش به انتشار دو بیانیه از سوی کانون مربیان ایران درباره کی روش عنوان کرد: کانون مربیان شامل همه مربیان نیست و من هم انتظار ندارم عضو این کانون باشم. اما معتقدم انتشار این بیانیه ها درست نیست. به نظر من تمام مربیان ایرانی معتقد هستند کی روش مربی بزرگی است.