آرشیو شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۵۶۹۲
ورزشی
۲۳

در حال مکاتبه کردن هستیم

کفاشیان: اولویت ما کی روش بوده و هست

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به توافق 90 درصدی با کارلوس کی روش گفت: ما با تجربه ای که کی روش داشت، با هیچ مربی خارجی مذاکره نکردیم و اولویتمان او بود.

علی کفاشیان بیان می کند: تصمیم گرفتیم اگر با کی روش به نتیجه ای نرسیدیم، با مربیان دیگر مذاکره کنیم. البته مذاکرات با کی روش را آغاز کرده ایم و در این راه هم به نتایج مثبتی رسیده ایم. آنچه تمایل دو طرف بوده این است که هرگونه اختلافی وجود داشت، آن را به صورت کتبی به طرف مقابل اعلام کرده تا در آینده شاهد مشکلات بعدی نباشیم.

او ادامه داد: برخی مفاد قراردادی که قبلا با کی روش امضا شده بود، در ادامه کار اجرا نشد ولی ما با تفاهم جلو رفتیم الان هم با شناختی که از روحیات کی روش داریم، پیشنهادمان را به او ارائه کردیم و کی روش نیز پاسخ هایی را به ما اعلام کرده است. در حال حاضر می توانم بگویم روی یک سری از موارد جزئی اختلاف داریم و در حال مکاتبه کردن هستیم تا نهایتا به توافق نهایی رسیده و کی روش در زمان بازگشت به ایران قرارداد را امضا کند. کفاشیان درخصوص مذاکرات فدراسیون با چند مربی دیگر گفت: هشت پیشنهاد برای سرمربیگری تیم ملی دریافت کرده ایم که این مربیان هم جزو مربیان درجه یک دنیا به حساب می آیند، این مربیان آماده همکاری با فدراسیون ایران هستند اما همان طور که گفتم، اولویت ما توافق با کی روش بوده و هست.