آرشیو دوشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۶۴
سیاست
۳

الو شرق

88640260

sharghline@sharghdaily.ir پیامک: 30004699

• لطفا به مسوولان وزارت بهداشت یادآوری کنید فکری به حال ارتقای سطح بهداشتی و درمانی شهرستان رباط کریم کنند و به مشکلات ما رسیدگی شود. مثلاچهارسال است که مرکز بهداشتی – درمانی سعادتمندی رباط کریم را تخریب کردند تا به جای آن یک مرکز بهداشتی – درمانی جدید و نو بسازند که متاسفانه هیچ اقدامی در این چهارسال انجام نشده و آنجا تبدیل به یک محل خرابه شده است. از مسوولان بهداشت و درمان می خواهیم فکری به حال وضعیت بهداشتی و درمانی رباط کریم کرده و به بیمارستان حضرت زهرا و نیز ساخت مرکز بهداشتی – درمانی سعادتمندی در رباط کریم به طور ویژه رسیدگی کنند.

• متاسفانه مدتی است از شیب ملایم صحبت می شود ولی کسی ملایم بودن آن را حس نمی کند. به عنوان نمونه بنده در تاریخ 8/4/93 از بازار تجریش که زیرنظر شهرداری است هفت کیلو هندوانه طبق فاکتور کیلویی 600تومان خریداری کردم، در تاریخ 11/4/93 هم به آنجا مراجعه کردیم و هندوانه شش کیلویی را از همان بازار خریداری کردم ولی با قیمت کیلویی 1500تومان که شیب ملایم آن حدود 42درصد است!

• در منطقه 4 که مربوط به ناحیه 4 از شهرداری است، رودخانه ای در این مسیر وجود دارد که بوی فاضلاب آن واقعا آزار دهنده است، به 137 هم اعلام کردیم ولی هیچ توجهی نکردند. آیا مسوولان فکر نمی کنند که ممکن است این موضوع، باعث بیماری مردم شود. مسوولان که معتقدند پیشگیری قبل از درمان لازم است، این هم می تواند یک نوع پیشگیری از بیماری ها باشد.

• کارمند بانک ملی هستم، حدود دوسال است حقوق مدیران بانک افزایش یافته ولی برای کارمندان هیچ افزایشی پیدا نکرده و این تبعیض، باعث دلسردی تمام کارمندان شده است.

• شهرک خانه اصفهان در نزدیکی شهر بزرگ و تاریخی اصفهان با وجود وسعت و قدمت بیش از 50ساله و جمعیت نسبتا زیاد خود و تراکم منازل مسکونی و آپارتمان های چندطبقه و بلند و مراکز بزرگ اداری و تجاری، هنوز فاقد حتی یک ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی است.

• از شهرداری منطقه 8 اصفهان تقاضای رسیدگی عاجل و اقدامات لازم جهت احداث این ایستگاه ضروری را داریم.

محمود بلیغیان از اصفهان