آرشیو پنجشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۲۵
ورزشی - اخبار کشور
۹

تجمع دانشجویان مشهدی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه

جمعی از اعضای بسیج دانشجویی دانشگاه های مشهد در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی در غزه، مقابل «نمایندگی کمیساریای عالی سازمان ملل متحد در امور پناهندگان» در مشهد تجمع کردند.

به گزارش ایرنا، دانشجویان در حالی که پرچم فلسطین را در دست داشته و پارچه مزین به نام «یا مهدی ادرکنی» را بر پیشانی بسته بودند، با مشت های گره کرده ریختن خون صدها بی گناه در غزه را نقض علنی حقوق بشر دانسته و به سکوت مدعیان دفاع از حقوق بشر اعتراض کردند.

یکی از دانشجویان با قرائت بیانیه ای خطاب به «بان کی مون» دبیر کل سازمان ملل متحد اظهار کرد: آیا شما نیز اگر همانند یک پدر فلسطینی فرزندانتان مقابل چشمانتان به قتل می رسیدند، ساکت می ماندید، آیا حاضر هستید لحظه ای خود را جای والدین داغدار فلسطینی قرار داده و حس آنان را درک کنید؟

در ادامه بیانیه آمده است: امروز روز خشم اسلام است، مسلمانان در مقابل بی عدالتی که بر آنان در فلسطین روا می شود بسیار خشمگین هستند و هرگز در مقابل استکبار تسلیم نمی شوند.

این بیانیه می افزاید: در کدام قسمت از قانون برای ناپدید شدن سه صهیونیست این همه انسان بی گناه محکوم به قتل می شوند، این جنایت در کدام دادگاه دنیا باید بررسی شود وقتی رژیم صهیونیستی هیچ قانونی را برنمی تابد.

در بیانیه مزبور خطاب به دبیر کل سازمان ملل متحد آمده است: آیا بدون هیچ مجوز بین المللی می توان به یک کشور مظلوم حمله کرد، اگر چنین است پس ای سازمان ملل امروز به دنبال هویت از دست رفته و جمع کردن آبروی خود باش.

این بیانیه می افزاید: نتانیاهو و اوباما بدانند که اسلام پیروز است و همانطور که قرآن و پیغمبر ما نوید دادند به زودی مسلمانان پیروزی را در آغوش می گیرند.

دانشجویان معترض با تایید مطالب بیانیه و سردادن شعارهای انقلابی پرچم رژیم صهیونیستی را زیر پا افکنده و لگدمال کردند.