آرشیو سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۲۸
ورزشی - اخبار کشور
۹

اخبار کوتاه از فوتبال

اهدای هزینه فروش بلیت جام شهدا به مردم غزه

مدیر کل تربیت بدنی بنیاد شهید و امور ایثارگران اعلام کرد نخستین دوره جام شهدا با همکاری سازمان لیگ فوتبال ایران، صدا و سیما،هیات فوتبال تهران و مجموعه ورزشی تختی برگزار می شود. کریمی هدف از برگزاری این جام را ارج نهادن جامعه ورزش بویژه فوتبال به مقام شامخ شهدا و ایثارگران و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان این مرزو بوم اعلام کرد و گفت: یکی دیگر از برنامه های این جام قرائت وصیت نامه شهدا از سوی کاپیتان های تیم های حاضر است، همچنین هزینه بلیت فروشی این مسابقات به مردم مظلوم غزه اختصاص داده خواهد شد.

ملی پوشان استقلال قراردادشان را ثبت کردند

ملی پوشان باشگاه استقلال با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با این باشگاه به ثبت رساندند. آندرانیک تیموریان، خسرو حیدری، امیر حسین صادقی و هاشم بیگ زاده ظهر دیروز با حضور در هیئت فوتبال استان تهران قرارداد خود را با باشگاه استقلال به ثبت رساندند. قرارداد همه آنها دوساله است.

کریمی جای جمشیدیان را در استقلال گرفت

باشگاه استقلال دیروز در آخرین روز نقل و انتقالات یعقوب کریمی هافبک چپ پای سپاهان را با عقد قرار دادی یک ساله و به صورت قرضی به خدمت گرفت و نام این بازیکن را جایگزین احمد جمشیدیان کرد. به این ترتیب جمشیدیان از فهرست این تیم برای فصل آینده خارج شد.

قبل از آغاز لیگ، هزینه تمام تیم منتشر می شود

رئیس سازمان لیگ می گوید ریز هزینه های تیم های لیگ برتری پیش از شروع مسابقات اعلام می شود. مهدی تاج اظهار داشت: سازمان لیگ براساس وعده ای که پیش از این داده بود، موضوع شفاف سازی در فوتبال را به جد دنبال می کند تا جایی که تاکید داریم پیش از شروع لیگ برتر، لیست هزینه تمام تیم های لیگ برتری منتشر خواهد شد. رئیس سازمان لیگ خاطرنشان کرد: مسلما در این میان اگر تخلفی صورت گرفته باشد، سازمان لیگ با تیم های متخلف شدیدترین برخورد را خواهد داشت. اگر که مدیری بخواهد بگوید من نمی خواهم شفاف سازی کنم درست نیست و با او برخورد می کنیم. مدیران مربوطه با وزیر ورزش و جوانان جلسه ای داشتند که همه موضوعات در آن جلسه مطرح شد. اما آنها هیچ اعتراضی در این زمینه نکردند. نمی دانم چرا در آستانه آغاز لیگ چهاردهم این حرف ها را می زنند.