آرشیو سه‌شنبه ۳۱ تیر ۱۳۹۳، شماره ۸۱۵۵
ورزش
۱۱

گوناگون

نایب قهرمانی نوجوانان در جهان

درپایان رقابتهای کشتی آزاد قهرمانی نوجوانان جهان که دراسلواکی برگزار شد تیم ایران با 2 مدال طلای گودرزی و آیینی و 5 مدال برنز نصری،رحت آبادی، عموزاد، اکبرزاده وحسن زاده و کسب 68 امتیاز عنوان نایب قهرمانی را ازآن خود کرد.دراین رقابتها تیم روسیه اول شد و تیم آمریکا سوم شدند.

معروف بهترین پاسور لیگ جهانی

سعید معروف به عنوان بهترین پاسور لیگ جهانی والیبال انتخاب شد.تیم ملی والیبال ایران با قبول شکست برابرایتالیا عنوان چهارمی رقابت های لیگ جهانی را کسب کرد.دراین دوره از مسابقات آمریکا قهرمان شد و برزیل در جایگاه دوم قرار گرفت. ایتالیا میزبان هم توانست مدال برنز را به خود اختصاص دهد.

کریمی آخرین خرید استقلال

یعقوب کریمی مهاجم سپاهان با عقد قراردادی یک ساله به تیم استقلال پیوست. این آخرین خرید استقلال برای لیگ چهاردهم بود.

عزت اللهی در راه اتلتیکو مادرید

سخنگوی باشگاه ملوان ازموافقت مالک باشگاه برای انتقال سعید عزت اللهی به تیم اتلتیکو مادرید اسپانیا خبرداد. عزتیان گفت: عزت اللهی با ملوان قرارداد دارد ولی با توجه به دعوتنامه رسمی اتلتیکو مادرید محجوب مالک باشگاه با حضورعزت اللهی در تیم اتلتیکو موافقت کرده است.

شماره 7 مجیدی بایگانی شد

شماره پیراهن بازیکنان تیم استقلال برای حضوردر چهاردهمین دوره لیگ برترمشخص شد. شماره 7که درگذشته به فرهادمجیدی کاپیتان محبوب آبی پوشان تعلق داشت به بازیکنی داده نشده است و به احترام مجیدی بایگانی شد.

رکورد گیری از رکابزنان معلول

اردوی تیم ملی دوچرخه سواری معلولان به منظور رکوردگیری از ورزشکاران دعوت شده از امروز در تهران آغاز می شود و تمرینات خود را تا 3 مرداد در پیست مجموعه آزادی، درجریان خواهد بود.

جام جهانی 2014 شکست

آلمانی‎ها درحین برگزاری مراسم جشن قهرمانی در برلین جام جهانی را شکستند. نسخه اصلی جام جهانی از شش کیلوطلای 18 عیار ساخته شده ودر برزیل نگهداری می شود و 10 میلیون دلارارزش دارد.

ساره جوانمردی طلایی شد

ساره جوانمردی در مسابقات تیراندازی معلولین جهان در آلمان با کسب نشان طلااز میان 33 شرکت کننده به عنوان قهرمانی دست یافت. نمایندگان مجارستان و مقدونیه به ترتیب دوم و سوم شدند.