آرشیو چهارشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۲۹
حوادث - اخبار کشور
۱۱

نجات کودک 3 ساله از چنگ آدم ربایان در لارستان

پسر بچه سه ساله ای به نام محمد که پنج روز پیش در یکی از روستاهای لارستان استان فارس به گروگان گرفته شده بود، عصر دوشنبه با تلاش ماموران آگاهی فارس از چنگال آدم ربایان نجات یافت.

به گزارش ایرنا، فرمانده انتظامی استان فارس گفت: آدم ربایان روز 25 تیرماه جاری پس از ربودن محمد، کودک سه ساله لاری در تماس تلفنی از والدینش در ازای رهایی کودکشان درخواست 350 میلیون تومان پول نقد را کرده بودند.

سرتیپ احمد علی گودرزی اضافه کرد: با گزارش خانواد محمد به پلیس ماموران آگاهی فارس با انجام تعقیب و مراقبت خاص متوجه شدند که گروگان به شیراز انتقال داده شده و یک نفر در خنج و چند نفر در شیراز با این موضوع ارتباط دارند.

وی گفت: با بررسی و جست وجوهای نهایی و ردگیری های اطلاعاتی مشخص شد کودک ربوده شده در خانه ای در خیابان نشاط شیراز نگهداری می شود.

گودرزی ادامه داد، با در نظر گرفتن تمام شرایط امنیتی لازم و با تاکید بر لزوم حفظ سلامت گروگان، نیروهای ویژه آگاهی وارد کار شده و ضمن دستگیری دو نفر از گروگان گیران کودک را از دست آدم ربایان آزاد کردند.

وی افزود: تعداد گروگان گیران چهار نفر بود که یکی از آنها دختر دانشجویی به نام عاطفه بود که قصد اخاذی 350 میلیون تومان در قبال آزادی پسربچه را داشتند. گروگان گیران هیچ گونه سابقه مجرمانه نداشتند.