آرشیو چهارشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۲۵۴
بازار موبایل
۲۷

رونمایی از G3 ال جی در تهران

دنیای اقتصاد: گوشی پرچمدار جدید ال جی G3 همزمان با عرضه در شهرهای لندن، نیویورک، سانفرانسیسکو، سئول، سنگاپور و استانبول در تهران هم رونمایی شد. این گوشی از پردازنده چهار هسته ای Qualcomm Snapdragon 801 با قدرت پردازش 5/2 گیگاهرتز و رم 2 یا 3 گیگابایتی بهره می برد و با وزن 149 گرم در دونسخه 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده است.

نمایشگر 5/5 اینچی Quad HD یکی از مهم ترین ویژگی های این موبایل جدید است که با تراکم پیکسل 538ppi رزولوشن آن چهار برابر HD و دوبرابر Full HD است.

G3 همچنین به یک دوربین 13 مگاپیکسلی با سیستم ضدلرزش داخلی و فوکوس خودکار لیزری مجهز است که این سیستم لیزری باعث فوکوس تصویر در 276 هزارم ثانیه می شود. این ویژگی امکان عکسبرداری در هنگام فوکوس تصویر را بدون لمس دکمه عکسبرداری می دهد. همچنین ال جی از یک باتری 3000 میلی آمپری در این موبایل بهره گرفته که در آن فلز جایگزین کاتد شده تا با توجه به افزایش کیفیت صفحه نمایش عمر باتری افزایش یابد.

گوشی ال جی G3 همچنین دارای یک صفحه کلید هوشمند و یادگیرنده است که با ردیابی و تجزیه عادات تایپ کننده خطاهای تایپی را تا 75 درصد کاهش می دهد. همچنین امکان افزایش طول صفحه کلید برای متناسب کردن با انگشتان دست هم به این مجموعه اضافه شده است.

G3 همچنین به یک ویژگی هوشمند دیگر به نام Smart Notice هم مجهز است که مانند یک دستیار شخصی اطلاعات خاص روی گوشی را در اختیار کاربر قرار می دهد.

یک ویژگی دیگر این گوشی استفاده از تکنولوژی Knock Code برای کاربران است تا بر اساس یک الگوی ضربه ای به صفحه نمایش قفل گوشی را باز کنند. با این ویژگی دیگر نیاز به پسورد یا استفاده از الگوی مرسوم اندرویدی برای ورود به گوشی نیست. G3 همچنین به امکان Kill Switch مجهز است که به کاربر توانایی غیرفعال کردن تلفن خود از دور یا پاک کردن تمامی اطلاعات آن را در هنگام سرقت می دهد.

این گوشی قرار است به زودی با برخی لوازم جانبی ازجمله شارژر بی سیم به بازار عرضه شود و قیمت آن زیر 2 میلیون تومان عنوان شده است.