آرشیو شنبه ۴ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۲۵۶
فرهنگ و هنر
۳۲

مکث

درحالی که بیش از 10 ماه از آغاز افشاگری های پرحاشیه درباره فیلم سینمایی «لاله» می گذرد، علیرضا رضاداد به عنوان حکم سازمان سینمایی در ماجرای این پروژه انتخاب شد.

مدیرکل مرکز هنرهای نمایشی طی حکمی اردشیر صالح پور را به عنوان دبیر سی و سومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر منصوب کرد.

به گفته مدیرعامل فیلمیران که پخش «ردکارپت» را برعهده دارد، تا روز پنج شنبه کل فروش این فیلم یک میلیارد و 550 میلیون تومان بوده که فروش این اثر در تهران یک میلیارد و 100 میلیون و درشهرستان ها 450 میلیون تومان بوده است.

مراسم اکران خصوصی فیلم «آذر، شهدخت، پرویز و دیگران» با حضور بازیگران و کارگردان این فیلم روز چهارشنبه در سینما قلهک برگزار شد. فروش این فیلم به کارگردانی بهروز افخمی در دو روز اول اکرانش از مرز 47 میلیون تومان گذشت.

استقبال از فیلم «امروز» ساخته رضا میرکریمی که پرویز پرستویی در آن بازی می کند در سینما آزادی باعث شد این پردیس سینمایی ساعت 2 بامداد روز جمعه سانس فوق العاده برای نمایش این فیلم بگذارد.

x مهدی غبرایی از طولانی شدن روند دریافت مجوز نشر برای کتاب هایش انتقاد کرد.

خانه هنرمندان ایران از 3 تا 9 مردادماه سال جاری به دلیل تعمیرات داخلی در بخش های مختلف خانه و تعطیلات تابستانی تعطیل است.

کنسرت موسیقی اردشیر کامکار با صدای وحید تاج و حشمت الله رجب زاده پنج شنبه دوم مردادماه با حضور تعداد زیادی از علاقه مندان موسیقی ایرانی و مقامی در تالار وحدت برگزار شد.

مستند «فیلم ناتمامی برای دخترم سمیه» که اثری تکان دهنده درباره وضعیت گروهی از عناصر جدا شده از گروهک منافقین است، به مناسبت سالروز عملیات مرصاد امشب ساعت 21:30 از شبکه مستند پخش می شود.

فیلم سینمایی «نبات» که ساخته یک کارگردان آذربایجانی و با نقش آفرینی فاطمه معتمدآریا است به نمایندگی از سینمای آذربایجان به بخش افق های هفتادویکمین جشنواره فیلم ونیز راه یافت.

در مراسم افتتاحیه سریال «ساعت صفر» که تصویربرداری آن همزمان با عید سعید فطر آغاز می شود، اعلام شد حنیف عمران زاده و فرزاد حاتمی دو فوتبالیست کشور با عنوان بازیگر میهمان در این پروژه بازی خواهند کرد.