آرشیو شنبه ۴ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۱۳۷۴
صفحه آخر
۱۲

سلام وطن

مردم شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس، ثابت کردند پشتیبان مظلوم و دشمن ظالمند و ان شاءالله تا نابودی کامل رژیم صهیونیستی و همان طور که امام راحل عظیم الشان فرمودند محو آن از صفحه روزگار با تمام توان از آرمان الهی آزادی قدس شریف حمایت می کنند.

رجب زاده

وزیر خارجه مکار و دروغگوی روباه پیر، انگلیس خبیث می گوید قانع شدم که اسرائیل مقصر حمله به غزه نیست. مرگ و ننگ بر انگلیس که این توله نامشروع را در سرزمین مقدس مسلمانان جعل کرد و از این همه جنایات فجیع و مغول وار ولد نامشروعش هم دفاع می کند.

معیر

اگر مسلمانان با هم متحد بودند، چنین بلاهایی بر سر فلسطین و عراق و لبنان و سوریه و بحرین نمی آمد. حال که می بینند تفرقه چقدر دشمن را برای غلبه بر مسلمین حریص کرده است، با اتحاد کلمه برابر مزدوران صهیونیزم بین الملل بایستند تا آنها را از بین ببرند.

ناصری

سخنگوی محترم دولت پس از تایید قصور انجام شده از سوی وزیر صنعت و رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرده است دولت برای خالی نماندن انبارها از هر راهی استفاده می کند. یعنی رانت در صورتی که انبارها خالی باشد، ایراد ندارد؟! این چه حرفی است که کسی در حد معاونت رئیس جمهور می زند. این جوری همه چیز را می شود توجیه کرد و به نورچشمی ها به راحتی امتیازات ویژه داد و بعد هم گفت از هر راهی استفاده می کنیم!

یزدانی