آرشیو یکشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۲
حوادث - اخبار کشور
۱۱

تمهیدات پلیس راهور برای آسایش نمازگزاران عید سعید فطر

پلیس راهور فاتب برای آسایش و راحتی نمازگزاران عید سعید فطر برای تردد در مصلی تهران 9 محدودیت توقف و 7 محدودیت تردد برای خودروها اعلام کرد.

سرهنگ عین اله جهانی رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور فاتب تاکید کرد: از ساعت 24 شب قبل از مراسم نماز عید فطر توقف کلیه وسایط نقلیه در محدوده های بزرگراه مدرس از میدان 7 تیر، بزرگراه رسالت از تقاطع بزرگراه آفریقا و طول خیابان های شهید قنبرزاده، خیابان شهید بهشتی از میدان تختی، خیابان میرعماد، شهید مفتح، خیابان پاکستان، خیابان هویزه و خرمشهر و همچنین محدوده ضلع غربی میدان هفت تیر مطلقا ممنوع می باشد به طوری که خودروهای متخلف به پارکینگ لجستیک ارتش واقع در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی و خیابان های قائم مقام فراهانی و میرزای شیرازی منتقل خواهند شد.

وی تاکید کرد: از ساعت 4 صبح روز عید فطر نیز تردد کلیه وسایط نقلیه در خیابان های شهید بهشتی از تقاطع سهروردی، شهید علی اکبری، میرعماد از خیابان شهید مطهری، پاکستان و بزرگراه رسالت از هر دو طرف از تقاطع کردستان و پل سید خندان ممنوع خواهد بود.

محل های پیش بینی شده برای اتوبوس های شرکت واحد

سرهنگ جهانی از پیش بینی 10 سامانه برای توقف اتوبوس های شرکت واحد در اطراف مصلی خبر داد و گفت: این اتوبوس ها در ضلع جنوبی بزرگراه رسالت، توقفگاه های داخل مصلی، ضلع شمالی بزرگراه رسالت، طول خیابان شهید مفتح، ضلع شمالی خیابان شهید مطهری، ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی و ضلع شمالی خیابان شهید بهشتی مستقر و وظیفه پیاده و سوار کردن مسافران بر اساس مسیرهای اعلام شده را خواهند داشت.

بنابراین گزارش تاکسی های «ون» در روز عید سعید فطر نیز همچون روز قدس برای جابه جایی نمازگزاران تا مصلی در 7 مسیر فعالیت خواهند داشت تا کلیه نمازگزاران با استفاده از این تاکسی ها به صورت رایگان به نماز عید سعید فطر برسند.

پیش بینی توقفگاه ها برای موتور و خودرو

به گفته رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور طول خیابان های هویزه و خرمشهر در ضلع شرقی مصلی حد فاصل صابونچی و شهید قنبرزاده برای توقف موتورسیکلت های نمازگزاران در نظر گرفته شده است و برای خودروهای شخصی 6 معبر در محور رسالت پارکینگ های حکمت، گل گشت و بنیاد مستضعفان پارکینگ لجستیک ارتش در خیابان شهید بهشتی، پارکینگ بیهقی، طول خیابان شهید مطهری، طول خیابان شهید بهشتی و معابر شرقی و غربی طول خیابان سهروردی در نظر گرفته شده است.