آرشیو یکشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۳۰۱۹
صفحه آخر
۱۶
تاریکخانه

آنالیز شیمیایی سیاستمداران در قطار سریع السیر شرق

شهرام شهیدی
امروز چند تا مساله مهم و مغفول را برای شما رمزگشایی می کنیم:

1- مدیر طرح کلان سامانه قطار سریع السیر ایرانی گفت: طرح ساخت قطار ایرانی با سرعت بالای 350 کیلومتر بر ساعت، حدود شش ماه است که متوقف شده و نیازمند منایع مالی است. به نظر شما علت توقف عملیات چیست؟

احتمالابا تغییر دولت تندرو، دیگر صلاح نیست و باید آرام و با حوصله راند. گاماس گاماس. پس دیگر قطار تندرو هم مثل افراد تندرو باید به بایگانی سپرده شود.

وقتی دولت تغییر کرده دیگر دولتی که بی ترمز براند و فرمان را بکند بیندازد دور وجود ندارد. لذا می توان بیشتر از طریق جاده تردد کرد و مراجعه به حمل و نقل ریلی را کاهش داد.

بنا به اصل بنیادین و غیرقابل برگشت که مو لای درزش نمی رود از قدیم گفته اند عجله کار شیطان است.

با توجه به سرعت قطار در حال ساخت اگر این قطار ساخته شود می توان ظرف دو ساعت از تهران رسید مشهد. آن وقت شما فکر کن این حجم مسافر که از تهران به اقصی نقاط کشور سرازیر می شود نه هتل دارد نه تاکسی نه رستوران نه آب. پس بهتر است قطار سریع السیر نداشته باشیم که آب از آب تکان نخورد و زیر ساخت هامان با اما و اگر مواجه نشود.

اگر ظرف حدود دو ساعت بشود رسید مشهد دیگر کسی بلیت هواپیما نمی خرد که فقط چهار ساعت تاخیرش است. این طوری صنعت هوایی کشور ورشکست و آمار بیکاری افزایش می یابد. بنابراین ساخت قطار سریع السیر را وللش.

از آن جا که طبق اسناد حاضر از جمله کتاب هرکول پوآرو، معمولاقتل در قطار سریع السیر شرق رخ می دهد جهت جلوگیری از افزایش آمار قتل و جنایت باید از ادامه ساخت قطار سریع السیر جلوگیری کرد.

2- ابراهیم اصغرزاده گفت پوتینیسم ترکیبی از تزاریسم و استالینیسم است. با استفاده از این ترکیب تصمیم گرفتیم آلیاژ دیگر سیاستمداران جهان را هم بررسی کنیم ببینیم از چه عناصر نایاب و نابابی تشکیل شده اند.

اوباما = سادیسم + درصد کمی از ایسم های دیگر به عنوان ناخالصی

نتانیاهو = هیتلریسم + لمپنیسم

رائول کاسترو = کمونیسم + پست مدرنیسم

مادورو رییس جمهور ونزوئلا= شوتیسم + ساندیسم

برلوسکونی = کالیگولاییسم + امپرسیونالیسم

دیوید کامرون = بوشیسم + تاچریسم

اردوغان = آتاتورکویسم + مازوخیسم

اون، رهبر کره شمالی = درصدی از همه ایسم های تاریخی و فانتزی