آرشیو یکشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

اختصاص 4 میلیارد تومان به خسارت دیدگان برف و سیل مازندران

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران از اختصاص اعتبار 4 میلیارد و 800 میلیون تومانی به خسارت دیدگان برف و سیل اخیر مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، علی احسانی پیش از ظهر دیروز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه مازندران گفت: دولت مبلغ 178 میلیارد تومان تسهیلات بانکی با نرخ پایین برای افراد خسارت دیده از سیل و برف نیز اختصاص داد.

معاون برنامه ریزی استانداری مازندران خاطرنشان کرد: 303 میلیارد تومان نیز از محل اعتبار تملک دارایی برای حادثه دیدگان سیل و برف اخیر نیز اختصاص پیدا کرد. وی در ادامه به تخصیص اعتبار 221 میلیارد تومانی دولت برای ساماندهی ساخت وساز در حریم رودخانه نیز اشاره کرد و افزود: مبلغ 18 میلیارد تومان نیز از محل حوادث غیرمترقبه به استان مازندران تعلق گرفت.

این مسئول خاطرنشان کرد: تخصیص 40 درصد اعتبارات 6 ماهه امسال ابلاغ شد.

احسانی در ادامه با اشاره به مشکلاتی که در حوزه راه استان مازندران وجود دارد، افزود: رتبه راه در استان مازندران خوب نیست و به تبع آن در کشور نیز از جایگاه مناسبی برخوردار نیستیم.

این مسئول در ادامه از اختصاص بیش از 50 میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه پارک موزه دفاع مقدس در مازندران خبر داد و گفت: مقرر شد اعتبار پارک موزه دفاع مقدس در مازندران در سه سال تخصیص پیدا کند.