آرشیو یکشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۲۰۸۳۲
ورزشی - اخبار کشور
۹

مسئول انسداد مرزهای کشور: مرزهای ایران ناامن ترین مکان برای حضور داعش است

مسئول انسداد مرزهای کشور گفت: نه تنها موردی از تردد داعش در مرزهای کشور نداشته ایم بلکه حتی جرات حضور تا کیلومترها مانده به مرزهای کشور را هم ندارند. زیرا مرزهای ایران ناامن ترین مکان برای تردد و حضور آنان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج سرتیپ جواد عظیمی فر تصریح کرد: به همت دلیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و برادران ارتش و سایر دست اندرکاران امور دفاعی و امنیتی کشور، هم در مرزهای شمال غرب، هم در مرزهای جنوب شرق و هم در مرزهای غربی امنیت کامل برقرار است.

معاون نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی این آمادگی را دارند که اگر روزی گروهک فریب خورده از جمله سلفی ها و تکفیری ها که در گروهک های خشونت طلبی مانند داعش گرد آمده اند کوچک ترین نظری به مرزهای کشور داشته باشند با فرمان و دستور فرمانده کل قوا پاسخ دندان شکنی به آن ها بدهند.

عظیمی فر با بیان این که کشور ایران نه عراق و سوریه و نه افغانستان است، تصریح کرد: ایران کشوری منسجم و یکپارچه است و همه اقلیت های مذهبی و هم شیعه و سنی گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب آماده مقابله باهر گونه ناامنی هستند.

وی تصریح کرد: تاکنون هیچ موردی از ناامنی در هیچ یک از مرزهای کشور دیده نشده و سلفی ها و تکفیری ها هرگز خواب نزدیک شدن به مرزهای ما را نخواهند دید.