آرشیو یکشنبه ۵ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۷۰۴
ورزش
۲۲

سلیمی: به رکوردهای مدنظرم، نزدیکتر شده ام

اردوی تیم ملی وزنه برداری با حضور 10 وزنه بردار و به مدت 18 روز در مجارستان برگزار و برنامه های آماده سازی ملی پوشان وزنه برداری برای حضور در بازی های آسیایی اینچئون و مسابقات جهانی قزاقستان پس از برگزاری اردوهایی در تهران و چابکسر این بار در کمپ بین المللی تاتا پیگیری شد و به پایان رسید و ملی پوشان صبح دیروز به کشور بازگشتند.

عضو تیم ملی وزنه برداری در خصوص وضعیت اردوهای تیم ملی در مجارستان به خبرنگار «ایران» گفت: «اردوی خوبی را در مجارستان برگزار کردیم و امکانات خوبی هم در این اردو در اختیارمان قرار گرفت. در مجموع حضورمان در اردوی مجارستان بسیار مثبت بود.»بهداد سلیمی ادامه می دهد: «البته در کل، اردوهای خوبی را در چند ماه اخیر برگزار کردیم و نمی توان گفت که اردوی مجارستان نسبت به اردوهایی که در تهران و چابکسر برگزار کردیم، بهتر بود چرا که اردوهای خوبی هم در تهران و چابکسر برگزار کردیم و در کل شرایط خوب بود.» او در مورد وضعیت آمادگی خود می گوید: «وضعیت خوبی دارم و به رکوردهایی که پیش از این در نظر داشتم نزدیک تر شده ام، برای حضور در رقابت های جهانی و بازی های آسیایی، وضعیت مناسبی دارم و قطعا با زمانی که تا برگزاری این مسابقات باقی مانده است، شرایطم بهتر خواهد شد.»

سلیمی در خصوص مرحله بعدی اردوهای تیم ملی می افزاید: «از مرحله بعدی اردوها خبری ندارم و کادر فنی باید در این خصوص تصمیم گیری کند اما شرایط تیم ملی برای حضور در 2 میدان جهانی و آسیایی بسیار خوب است و امیدوارم که تیم ملی وزنه برداری بتواند همانند گذشته در این دو میدان افتخارآفرین باشد.»قهرمان المپیک لندن درباره انتظارات از وزنه برداری برای کسب مدال بازی های آسیایی اینچئون، تصریح کرد: «تیم حال حاضر وزنه برداری تیم بزرگی است و تمام ملی پوشان از عنوان دارها هستند. بنابراین انتظار از این تیم بجاست. از طرفی همیشه در رشته هایی مانند کشتی، وزنه برداری و تکواندو رفتن به مسابقات سخت بوده، زیرا سطح انتظارات بالاست. مانند فوتبال نیست که با یک امتیاز در گروه چهارم می شود و همه کلی به آن افتخار می کنند، بلکه غیر از مدال طلا، چیز دیگری از وزنه برداری نمی خواهند.»