آرشیو دوشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۴۰۳۳
حوادث
۱۹

5 عضو باند جعل اسکناس در البرز بازداشت شدند

اعضای باند پنج نفره جعل اسکناس که از مدتی پیش تحت تعقیب پلیس امنیت استان البرز بودند، بازداشت شدند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز در این باره به ایرنا گفت: اعضای این باند علاوه بر جعل چک پول های 50 هزار تومانی و توزیع مواد روانگردان شیشه، اقدام به خرید و فروش سلاح غیرمجاز و شرارت می کردند.

سرهنگ حبیب الله صادقی افزود: چند روز پیش ماموران پلیس اطلاعات استان البرز در محور کرج چالوس به یک دستگاه خودرو با سه سرنشین، مشکوک و آن را متوقف و در بازرسی از خودرو 87 عدد چک پول تقلبی 50 هزار تومانی کشف شد.

وی تصریح کرد: سرنشینان خودرو عنوان کردند چک پول های جعلی متعلق به یکی از متهمان سابقه دار منطقه مشکین دشت کرج است و اکنون وی به علت شرارت، ضرب و جرح و فروش مواد مخدر در زندان به سر می برد.

صادقی افزود: با به دست آمدن این اطلاعات و احضار متهم سابقه دار از زندان، وی نیز به جرم خود اعتراف و عنوان کرد، چک پول ها را از فردی به نام محمد که در زندان با او آشنا شده، دریافت کرده است. با اعتراف این متهم، ماموران در مرحله بعدی محمد را در یکی از روستاهای شهرستان ساوجبلاغ شناسایی و دستگیر کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی البرز خاطرنشان کرد: در تحقیقات مشخص شد این فرد در شهرستان ملارد سکونت دارد که ماموران با عزیمت به محل و باغی که وی در آن تردد داشت در بازرسی از مخفیگاه متهم دو دستگاه شوکر، دو قوطی گاز افشانه، تعداد زیادی فشنگ جنگی و شکاری، دو قبضه سلاح شکاری و یک دستگاه ساخت مواد مخدر شیشه کشف کردند.

صادقی افزود: متهمان با تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.