آرشیو دوشنبه ۶ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۴۰۳۳
ورزشی
۱۸

کفاشیان: کرش 29 مرداد برای امضای قرارداد می آید

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: کارلوس کرش بیست ونهم مرداد برای امضای قرارداد با این فدراسیون به تهران خواهد آمد.

علی کفاشیان در مورد زمان آمدن کارلوس کرش و قطعی شدن حضور او در تیم ملی تصریح کرد: قبل از این که بحث انتخاب سرمربی تیم فوتبال آفریقای جنوبی هم باشد من گفتم که حضور کرش در تیم ملی ایران قطعی شده است. ما برای این مربی ایمیلی فرستاده ایم و او قرار است تا دهم مرداد قرارداد توافق شده را برای ما ایمیل کند، ضمن آن​که تا 17، 18 روز دیگر یعنی بیستم اگوست 2014 (بیست ونهم مرداد 93) کرش برای امضای قرارداد به ایران خواهد آمد.

رئیس فدراسیون فوتبال درباره انتخاب اخوت به عنوان سرپرست تیم امید یادآور شد: هنوز این اتفاق نیفتاده اما اقدامات لازم در این باره انجام شده است.کفاشیان یادآور شد: البته پست سرپرستی در تیم ملی بزرگسالان و دیگر رده های سنی برداشته شده و دیگر کسی به عنوان سرپرست روی نیمکت تیم ملی نخواهد نشست، بلکه یک مدیر مسائل مربوط به تیم را پیگیری می کند. وی افزود: کرش اعتقاد دارد بحث سرپرست مربوط به 40 سال پیش بوده است.

کفاشیان در مورد شفاف سازی قراردادها و تخلفات احتمالی در آنها و کارت پایان خدمت بازیکنان تاکید کرد: این مسائل باید در کمیته اخلاق مطرح شود. تمامی قراردادهای اعلام شده بررسی خواهد شد و اگر تخلفی صورت گرفته باشد در کمیته اخلاق با آن برخورد می شود. در مورد بحث کارت پایان خدمت بازیکنان هم فعلااطلاعی ندارم، اما در آنجا هم اگر تخلفی انجام شده باشد به آن رسیدگی خواهیم کرد.