آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۴۰۳۴
ورزشی
۱۸

قرارداد 4 ساله دژاگه با العربی

قرارداد اشکان دژاگه بازیکن ایرانی تیم العربی با این باشگاه قطری چهار ساله است.

در حالی که رسانه های قطری در روزهای گذشته از انعقاد قرارداد یکساله اشکان دژاگه با تیم العربی قطر به مبلغ پنج میلیون پوند خبر داده بودند، مدیربرنامه های این بازیکن با رد این مطلب، قرارداد دژآگه را چهار ساله دانست. محمودرضا فاضلی در این خصوص گفت: اشکان یک سال دیگر با فولام انگلیس قرارداد داشت ولی بعد از مذاکرات و موافقت باشگاه فولهام، این بازیکن با قراردادی چهار ساله راهی العربی شد.

به گزارش مهر، وی درباره انتقادهایی که بابت این انتقال از دژاگه می شود، گفت: طبیعتا مسائل اقتصادی در تصمیم اشکان موثر بود، ولی این بازیکن در اروپا بزرگ شده و در لیگ های انگلستان و آلمان بازی کرده است. شاید اگر او از اروپا نیامده بود، بله، این انتقادات درست بود. در حالی که اشکان با ولفسبورگ آلمان قهرمان بوندس لیگا شده و با تیم زیر 21 سال آلمان به قهرمانی اروپا رسیده است.

حالااو بخواهد با تیم های متوسط اروپایی برای رده های میانه جدول بجنگد و کاری را انجام بدهد که قبلاانجام داده بود، خیلی منطقی نیست.درست است که سطح فوتبال قطر مثل سطح فوتبال اروپا نیست، ولی در تیم العربی هم بازیکنان بزرگی مثل افن برگ و باتیستوتا حضور داشته اند. به هر حال با وجود تمام پیشنهادهایی که بود، اشکان ترجیح داد به قطر برود.