آرشیو شنبه ۱۱ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۴۰۳۴
حوادث
۱۹

دختر جوان به دست همسایه کر و لال کشته شد

مرد کر و لال که در پی نقشه شیطانی برای دختر همسایه در شهرستان آمل ناکام مانده و پس از کشتن وی گریخته بود، دستگیر شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سی ام تیر امسال اهالی یکی از محله های مرکزی شهرستان آمل که با شنیدن صدای کمک خواهی زنی، سراسیمه از منازلشان خارج شده بودند، مشاهده کردند دختر جوان همسایه شان بر اثر ضربات چاقو بشدت زخمی شده و کنار خانه یکی از همسایه ها افتاده است.

یکی از همسایه ها با دیدن این صحنه با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و موضوع را گزارش داد. دقایقی بعد با اعزام ماموران به محل و هماهنگی قضایی دختر زخمی به بیمارستان منتقل شد، اما ساعاتی بعد وی به دلیل شدت خونریزی جان باخت.

با تشکیل پرونده و گزارش مرگ دختر جوان به بازپرس ویژه قتل، جسد دختر جوان به پزشکی قانونی منتقل و تحقیقات برای رازگشایی از مرگ وی آغاز شد.

ماموران با شناسایی خانواده مقتول به تحقیقات از آنها پرداختند که معلوم شد این خانواده با کسی دشمنی نداشته و روز حادثه نیز وقتی به خانه بازگشته اند از طریق همسایه ها متوجه حادثه تلخی شده اند که برای فرزندشان رخ داده است.

با جمع بندی اطلاعات، تحقیقات برای یافتن عامل جنایت آغاز و در ادامه تحقیقات معلوم شد یکی از مردان همسایه که کر و لال است، برای ساکنان محله بویژه بانوان ایجاد مزاحمت می کرده و مردان همسایه چند بار بابت رفتارش به وی تذکر داده بودند.

کارآگاهان جنایی به این مرد کر و لال ظنین شده و در ادامه معلوم شد این مرد خانه اش را به مقصدی نامعلوم ترک کرده است.

در ادامه تحقیقات، مخفیگاه جوان مظنون شناسایی و وی دستگیر شد. متهم برای تحقیقات به پلیس آگاهی منتقل شد و در ادامه تحقیقات از وی او به قتل دختر جوان اعتراف کرد.

در ادامه تحقیقات معلوم شد، روز حادثه او با دیدن دختر همسایه که از خانه خارج می شد، تصمیم به آزار و اذیت وی گرفته و با حمله به وی قصد کشاندن او به خانه اش را داشته و وقتی دختر جوان تن به نیت شیطانی او نداده، وی را با چاقو زخمی کرده و باعث مرگ او شده است.

با صدور قرار قانونی برای متهم، تحقیقات تکمیلی از وی ادامه دارد.