آرشیو یکشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۷۱۳
ورزشی
۲۲

مستطیل سبز

بهترین فوتبالیست150 میلیون می ارزد

محمد دادکان رئیس سابق فدراسیون فوتبال ایران گفت: میزان کلی بهای قراردادهای بازیکنان لیگ برتر در قیاس با سال گذشته برخلاف آن چه گفته می شود 30 درصد بیشتر شده است. او افزایش افراطی قیمت فوتبالیست ها را تاسف آور خواند و گفت: حتی برترین بازیکن ایران هم 150 میلیون بیشتر نمی ارزد. چه برسد به سایرین.

شکست العربی در حضور دژاگه

العربی قطر جمعه شب در مسابقه ای دوستانه در خاک آلمان 0-1 به تیم فوتبال الشارجه امارات باخت. اشکان دژاگه مهاجم جدید و گرانقیمت ایرانی العربی در این دیدار 90 دقیقه تمام برای این تیم بازی کرد.

سوشا عذرخواهی کرد

حرکت سوشا مکانی در اهواز و اینکه او زیر پیراهن خود، پیراهن فولاد را پوشیده بود به مذاق پرسپولیسی ها خوش نیامده است. دروازه بان پرسپولیس هم سعی کرده قدردانی از هواداران فولاد را از دل هواداران پرسپولیس در آورد. سوشا در صفحه فیس بوکش نوشته: «واسه کاری که هیچ منظوری جز قدردانی از تماشاگرانی که فصل قبل برای دوباره احیا شدنم خیلی بهم کمک کردن نداشتم ازهمه پرسپولیسیا عذرخواهی میکنم خون من سرخه اونم از نوع شیش آتیشه.»

بنگر: روی آسفالت هم باید بهتر از این می بودیم

محسن بنگر مدافع بلندقد پرسپولیس اعتراف کرد بهانه بدبودن کیفیت زمین ورزشگاه غدیر اهواز برای توجیه شکست 0-2 این تیم برابر فولاد در مسابقات هفته دوم لیگ برتر فوتبال کشور کفایت نمی کند و حتی اگر قرمزها روی آسفالت هم به میدان می آمدند، باید بهتر از این بازی می کردند.