آرشیو یکشنبه ۱۹ امرداد ۱۳۹۳، شماره ۵۷۱۳
صفحه آخر
۲۴

سومین تمدید «چرا رفتی»

کنسرت «چرا رفتی» به خوانندگی همایون شجریان و آهنگسازی تهمورث پورناظری به دلیل استقبال مخاطبان برای سومین بار در تهران تمدید شد. به گزارش ایسنا، تهیه کننده این کنسرت در این باره گفت: «چرا رفتی» که پیش از این در روزهای 23 و 24 مرداد ماه تمدید شده بود، برای یک اجرای دیگر در روز 25 مردادماه، ساعت 21:30 تمدید شد تا شجریان و پورناظری یازدهمین اجرای خود را در تالار وزارت کشور روی صحنه ببرند. مدیر موسسه فرهنگی هنری ققنوس ادامه داد: 32هزار بلیت این کنسرت برای 10 اجرا به فروش رفته است و ما همچنان با تقاضای مخاطبان برای تمدید برگزاری این کنسرت روبه رو هستیم.

خوشحالی مدیری!

کارگردان سریال «اتاق عمل» با بیان اینکه خیلی خوشحالم که توانستم بار دیگر به سازمان صدا وسیما بازگردم، تاکید کرد: جای خوشحالی است که این مخاطب عظیم را داشته باشیم و امیدوارم که «اتاق عمل» کار خیلی خوبی شود و رضایت مردم را دربر داشته باشد. به تازگی جلسه ای با حضور ناصر کریمان مدیر گروه اجتماعی، سید علی اکبر محمودی مدیر گروه فیلم و سریال شبکه تهران و مهران مدیری بازیگر و کارگردان در خصوص سریال «اتاق عمل» و روند کاری آن در شبکه تهران تشکیل شد. وی افزود: روند کاری این سریال بخوبی در حال جلو رفتن است و داستان این سریال پیرامون اتفاقاتی است که در اتاق عمل یک بیمارستان رخ می دهد و...

یگانه خواند

بعد از سال ها قطار کنسرت های پاپ در کرمانشاه به راه افتاده و حالانوبت به محسن یگانه رسیده بود که به عنوان چندمین خواننده پاپ در کرمانشاه کنسرت دهد. به گزارش ایسنا، ازدحام جمعیت جلوی در ورودی جلب توجه می کرد، اما بیشتر از همه نظمی که برای ورود جمعیت و نشستن آن ها وجود داشت خودنمایی می کرد. محسن یگانه بی هیچ مقدمه ای با آهنگ «نباشی» آغاز کرد و لرزش سالن از صدای جمعیتی که همنوا با او می خواندند لحظه ای قطع نمی شد.